لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۳۲
فایل‌های صوتی

گفت‌وگوی رادیوفردا با اصغر رمضان‌پور درباره افزایش تهدید امنیتی علیه ایران اینترنشنال


لینک مستقیم

شبکه ایران‌اینترنشنال برای حفظ امنیت روزنامه‌نگاران و کارکنان خود، پخش برنامه‌های این شبکه را از شامگاه جمعه از لندن متوقف و همه بولتن‌های خبری ۲۴ ساعته خود را به واشینگتن‌ منتقل کرد. این تصمیم در پی دریافت هشدارهایی صورت گرفت که پلیس متروپولیتن لندن، درباره وجود تهدیدهای جدی و فوری نسبت به امنیت روزنامه‌نگاران ایرانی شاغل در این رسانه، به مدیران ایران‌اینترنشنال منتقل کرده است. وحید پوراستاد درهمین زمینه با اصغر رمضان‌پور از مدیران شبکه ایران‌اینترنشنال گفت و‌گویی انجام داده و از او درباره جزئیات این خبر پرسیده است

شبکه ایران‌اینترنشنال برای حفظ امنیت روزنامه‌نگاران و کارکنان خود، پخش برنامه‌های این شبکه را از شامگاه جمعه از لندن متوقف و همه بولتن‌های خبری ۲۴ ساعته خود را به واشینگتن‌ منتقل کرد.
این تصمیم در پی دریافت هشدارهایی صورت گرفت که پلیس متروپولیتن لندن، درباره وجود تهدیدهای جدی و فوری نسبت به امنیت روزنامه‌نگاران ایرانی شاغل در این رسانه، به مدیران ایران‌اینترنشنال منتقل کرده است.

وحید پوراستاد درهمین زمینه با اصغر رمضان‌پور از مدیران شبکه ایران‌اینترنشنال گفت و‌گویی انجام داده و از او درباره جزئیات این خبر پرسیده است:

XS
SM
MD
LG