لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۲۹

برد پيت در فيلم جديد برادران کوئن


جوئل و اتان کوئن، برادران فيلمساز و سازندگان «بارتون فينک» (۱۹۹۱)، «فارگو» (۱۹۹۶) و «آه برادر کجايی» (۲۰۰۰) از تاثيرگذارترين فيلمسازان دهه نود ميلادی هستند.
جوئل و اتان کوئن، برادران فيلمساز و سازندگان «بارتون فينک» (۱۹۹۱)، «فارگو» (۱۹۹۶) و «آه برادر کجايی» (۲۰۰۰) از تاثيرگذارترين فيلمسازان دهه نود ميلادی هستند.

پس از اين که خبر رسيد فيلم جديدبرادران کوئن با نام «مردان پير بدون سرزمين» در بخش مسابقه شصتمين دوره جشنواره فيلم کن پذيرفته شده است؛ اکنون مجله «هاليوود رپورتر» خبر می دهد که برد پيت، ستاره سينما، قرار است در فيلم بعدی آن ها يکی از نقش های اصلی را به عهده گيرد.


جوئل و اتان کوئن، برادران فيلمساز و سازندگان «بارتون فينک» (۱۹۹۱)، «فارگو» (۱۹۹۶) و «آه برادر کجايی» (۲۰۰۰) از تاثيرگذارترين فيلمسازان دهه نود ميلادی هستند.

جوئل، سه سال از اتان بزرگ تر است و در دانشگاه نيويورک سينما خوانده است. وی برای پايان نامه خود فيلم کوتاه سی دقيقه ای با نام Soundings را ساخت و پس از پايان تحصيلات دستيار تهيه چندين فيلم و ويدئو کليپ شد.


اتان در دانشگاه پرينکتون فلسفه خوانده است و پايان نامه خود را در باره ويتگنشتاين، فيلسوف اتريشی نوشت و پس از تحصيلات وی چندين داستان کوتاه در مجله های نيويورکر و پلی بوی منتشر کرد.


برادران کوئن برای نخستين بار در سال ۱۹۸۴ با فيلم «خون ساده» در جشنواره ساندنس حضور يافتند.


فيلم «بارتون فينک» کوئن ها در سال ۱۹۹۱ موفق به دريافت نخل طلای جشنواره کن شد و فيلم های «فارگو» (۱۹۹۶) و «مردی که آن جا نبود»(۲۰۰۱) نيز جايزه بهترين کارگردانی را از جشنواره فيلم کن دريافت کرده اند.


فيلم های اين دو برادر بيشتر در ژانر «فيلم نوآر» گنجيده می شوند و بيش از هر چيز به هستی انسان مربوط اند.


در فيلم جديد برادران کوئن، با نام «Burn After Reading»، برد پيت در کنار جرج کلونی و فرانسس مک دورماند، (همسر جوئل و برنده جايزه اسکار بهترين بازيگر زن در سال ۱۹۹۶ به خاطر بازی در «فارگو») بازی خواهد کرد

در فيلم جديد برادران کوئن، با نام «Burn After Reading»، برد پيت در کنار جرج کلونی و فرانسس مک دورماند، (همسر جوئل و برنده جايزه اسکار بهترين بازيگر زن در سال ۱۹۹۶ به خاطر بازی در «فارگو») بازی خواهد کرد.


جزئيات مذاکرات مربوط به فيلم جديد برادران کوئن هنوز منتشر نشده است و هنوز حتی معلوم نيست برد پيت چه نقشی را در اين فيلم بازی خواهد کرد.


تنها اطلاعات موجود اين است که فيلم، کمدی سياهی در باره يک مامور سی آی ای است که خاطرات و تجارب خود را می نويسد، اما ديسکت نوشته های خود را گم می کند.فیلمنامه این فیلم بر اساس رمانی به قلم استانسفيلد تورنر نوشته شده است.


فيلمنامه را جوئل و اتان با هم نوشته اند و کارگردانی آن را جوئل به عهده خواهد گرفت. فيلمبرداری «Burn After Reading» در ماه اوت ۲۰۰۷ شروع خواهد شد.


اين سی و هشتمين فيلمی خواهد بود که برد پيت از سال ۱۹۸۷، آغاز فعاليت سينمايی خود تا کنون بازی کرده است.


برد پيت و دروغ ماه آوریل او


برد پيت ۴۳ ساله، نخستين بار به مدت ده ثانيه در سريال معروف دالاس مقابل دوربين قرار گرفت و پس از بازی در چند فیلم سینمایی در سال ۱۹۹۱ با بازی در فيلم «تلما و لوئيز» ساخته ريدلی اسکات به شهرت رسید.


پس از بازی در فيلم های «رودخانه ای از ميانش می گذرد» (۱۹۹۲) و «افسانه های پائيزی» (۱۹۹۴) به چهره محبوب جوانان مبدل شد.


پيت به رغم دريافت جايزه «تمشک طلايی» به عنوان بدترين بازيگر مرد در سال ۱۹۹۴، با فيلم «۱۲ ميمون» در سال ۱۹۹۵ توانايی بازی


خود را به نمايش گذاشت و نامزد دريافت جايزه گلدن گلوب و اسکار گرديد.

آقای پيت پس از جدايی از بازيگر سينما جنيفر انيستون، همسر نخست خود، از زمان بازی در فيلم «آقا و خانم اسميت» در سال ۲۰۰۵، با آنجلينا جولی ديگر ستاره هاليوود آشنا شد و با وی زندگی مشترکی را آغاز کرد.


پيت امسال نيز به‌خاطر فيلم «بابل»، نامزد دريافت جايزه گلدن گلوب شده بود.


برد پيت در اول ماه آوريل امسال اعلام کرد که پس از چهار فيلم در دست ساخت، از بازيگری در سينما دست خواهد شست و بيشتر به رسيدگی به خانواده خود و فعاليت های بشردوستانه خواهد پرداخت.


با پذيرش پيشنهاد بازی در فيلم برادران کوئن به نظر می رسد که اين اظهارنظر او «دروغ آوريل» باشد.


XS
SM
MD
LG