لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۰۹:۲۸

رز و جک دوباره عاشق هم می شوند!


دی کاپریو، بار دیگر در برابر کیت وینسلت، نقشی رومانتیک را بازی می کند.
دی کاپریو، بار دیگر در برابر کیت وینسلت، نقشی رومانتیک را بازی می کند.

کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو، دو ستاره معروف هالیوود که در فیلم پرفروش تایتانیک کنار هم بازی کرده بودند، پس از بیش از ۱۰ سال بار دیگر رو به روی هم در فیلمی بازی می کنند.


به گزارش روزنامه گاردین، این فیلم «جاده انقلابی» نام دارد و سام مندس، کارگردان این فیلم است. سام مندس کارگردان فیلم «زیبایی آمریکایی»، همسر کیت وینسلت است و برای نخستین بار کارگردان فیلمی است که همسرش در آن بازی خواهد کرد.


فیلم «جاده انقلابی» که سام مندس در حال کارگردانی آن است، به فضای فیلم پیشین این دو ستاره هالیوود یعنی تایتانیک نزدیک است و اثری رومانتیک است که از داستانی به همین نام از «ریچارد ییتس» که در سال ۱۹۶۱ منتشر شده، اقتباس شده است.


داستان این کتاب به زندگی یک زوج خوشبخت برمی گردد که در ایالت کانکتیکات زندگی می کنند و زمان آن به سال های ۱۹۵۰ برمی گردد.


این زوج خوشحال در این داستان به تدریج احساس می کنند که در دنیای بسته ازدواج گیر افتاده اند و آن شادابی و خوشحالی که به دنبال آن بوده اند، دیگر وجود خارجی ندارد.


این دو سعی می کنند راهی پیدا کنند که دنیای خود را عوض کنند، اما با هرکاری که می کنند، عواقب و نتایجی در انتظار آن ها است که آنها را به جای اول بازمی گرداند.


دیوید تامپسون، رییس شرکت فیلمسازی بی بی سی که تهیه کنندگی فیلم «جاده انقلابی» را برعهده دارد، آن را یک «درام خالص» می داند و می گوید: «روایت داستان یک درام رومانتیک با چرخش ها و گره های زیاد است.»


وی همچنین از عوامل فیلم بسیار راضی است و آنها را یک «تیم رویایی» توصیف می کند و می گوید: «مجموعه ای از بهترین ها در کنار هم جمع شده اند و کیت و لئو در بهترین شرایط دوران هنری خود قرار دارند که سام مندس هم قابلیت این را دارد که فیلم بسیار زیبایی بسازد.»


فیلم «جاده انقلابی» قرار است ظرف ۱۱ هفته در آمریکا فیلم برداری شود.


XS
SM
MD
LG