لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۱۹

امید دوباره مس برای صعود با پیروزی بر السد قطر


تيم فوتبال مس ایران با پیروزی سه بر يک بر تيم السد قطر در كرمان، شکست چهار بر یک هفته پیش در دوحه را جبران کرد و با شش امتیاز بار دیگر به صعود از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شد.

در حالی که مسابقه در دوحه، ابتدا یک بر صفر به سود مس کرمان بود، این بار تیم السد در خانه تیم ایرانی ابتدا یک بر صفر پیش افتاد و اما در نهایت به شکست سه بر یک تن داد.

خلفان ابراهیم خلفان در دقیقه هفتم به السد برتری داد، اما با گل دقیقه ۳۷ ادر لوچیانو نیمه نخست یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی اما علی سامره در دقیقه ۴۸ و پائولو زاترون در دقیقه ۸۲ پیروزی قاطع را نصیب تیم کرمانی کردند.

این در حالی است که لئوناردو داسیلوا، بازیکن گلزن تیم السد در بازی رفت، در دقیقه ۸۵ یک ضربه پنالتی را به دیرک افقی دروازه زد و فرصت تیم قطری را برای نزدیک شدن به مس کرمان را هدر داد.

مسابقه دو تیم السد قطر و مس کرمان در حضور حدود هشت هزار تماشاگر برگزار شد.

تیم مس در شرایطی تیم السد قطر را شکست داد که سه روز پیش از مسابقه، خبرگزاری‌های داخلی از درگیری فیزیکی مهدی رجب‌زاده، مهاجم شاخص با سابقه بازی در تیم ملی با لوکا بوناچیچ خبر دادند.

در پی این ماجرا بوناچیچ رجب‌زاده را از تیم خط زد و رجب‌زاده به کمیته انضباطی باشگاه سپرده شد. بوناچیچ همچنین با انتقاد از مدیریت باشگاه، اعلام کرده بود که با این شرایط حاضر به ادامه همکاری با مس نیست.

مس در دو مسابقه خانگی الاهلی امارات و السد قطر را به ترتیب چهار بر دو و سه بر یک برده است و دو مسابقه در عربستان و قطر به ترتیب سه بر یک به الهلال و چهار بر یک به السد باخته است.

بعد از مسابقه مس و السد در کرمان، تیم الهلال عربستان نیز در دبی سه بر دو الاهلی امارات را شکست داد. مسابقه بعدی مس روز سه شنبه ۱۳ آوریل با تیم الاهلی قعرنشین در امارات است. در رقابت‌های این گروه، الهلال با ۱۰ امتیاز پیشتاز است و تیم‌های السد و مس هر کدام شش امتیاز این تیم را دنبال می‌کنند.

ترکی مس کرمان در بازی با السد قطر چنین بود: سامان صفا، پيروز قربانی، مجتبی انصافی، فرزاد حسين خانی، فرهاد سالارپور (از نیمه دوم امير حسين يوسفی)، قاسم دهنوی (از دقيقه ۸۷روح‌ الله بيگدلی)، فرزاد آشوبی، مصطفی سيفی (از دقيقه ۷۰ پائولو زالترون)، ميلاد فخرالدينی، ادينیو و علی سامره؛ سرمربی: لوکا بوناچیچ
XS
SM
MD
LG