لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۱۳

پوشش همزمان نخستین مناظره تلویزیونی هفت نامزد انتخابات ۱۴۰۰

نخستین مناظره تلویزیونی هفت نامزد تأیید صلاحیت‌شده در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در ایران در حال برگزاری است. مهم‌ترین فرازهای این مناظره را در رادیوفردا بخوانید.

۲۱:۱۳ ۱۵.۳.۱۴۰۰


مهرعلیزاده همچنان می‌گوید که در صورت پیروزی در انتخابات دولتی که تشکیل می‌دهد، ادامه دولت‌های محمد خاتمی است.

آخرین سخنان او در این مناظره نیز به دفاع از عملکرد آن دولت‌ها اختصاص یافت: «مردم ایران حافظه تاریخی شما گواه این است که دولتی روی کار آمد که توانست شرایط کشور را به در جهت توسعه قرار دهد و این دولت، دولت اصلاحات، سیدمحمد خاتمی بود.»

در روزهای اخیر مجمع روحانیون مبارز در جلسه‌ای با ریاست آقای اعلام کرد که در این دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزدی نخواهد داشت.

۲۰:۴۶ ۱۵.۳.۱۴۰۰

زاکانی: به من می‌گویند نامزد پوششی که ان شاءالله دفعه آخری باشد که چنین چیزی را می‌گویند.

همتی: فکر می‌کردم آقای زاکانی پوششی باشد اما حالا متوجه شدم سوپر پوششی‌ست.

۲۰:۳۶ ۱۵.۳.۱۴۰۰

۲۰:۳۲ ۱۵.۳.۱۴۰۰

رئیسی: من در فضای مجازی دو میلیون فالوئر دارم.

۲۰:۲۵ ۱۵.۳.۱۴۰۰

۲۰:۲۴ ۱۵.۳.۱۴۰۰

محسن رضایی: قسم می‌خورم اگر دولت‌های گذشته تکرار شود، فاجعه بزرگ اقتصادی برای کشور رخ خواهد داد.

علیرضا زاکانی: ۳۰۰ هزار میلیارد تومان دولت از بازار سرمایه برداشته است. قرارگاه اقتصادی تبدیل به قرارگاه مرغ شد.

کنایه رئیسی به سیاست‌های اقتصادی دولت روحانی: مثال دروازه‌بانی است که ۱۷ گل خورد و بعد گفت که اگر من نبودم ۳۰ گل خورده بودیم.

۲۰:۱۳ ۱۵.۳.۱۴۰۰

محسن علیزاده بدون اشاره به نام کسی ابراز تاسف کرد نسبت به اتفاقی که برای فعالان محیط زیست در ایران افتاد.

هشت فعال محیط زیست بهمن سال ۹۶ توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند. اتهام آنها «اقدام علیه امنیت ملی» بود و در مجموع به ۵۸ سال زندان محکوم شدند. در جریان این پرونده برخی نمایندگان مجلس خبر دادند که وزارت اطلاعات اتهام جاسوسی علیه این افراد را رد کرده است، ولی با توجه به نظر سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر جاسوسی، قوه قضاییه حکم محکومیت برای آنها صادر کرده است.

علاوه بر این هشت نفر، کاووس سیدامامی، استاد دانشگاه و فعال محیط زیست، نیز در این پرونده بازداشت شده بود که در ۲۱ بهمن ۹۶ به خانواده وی اطلاع داده شد در زندان «خودکشی» کرده‌، ولی خانواده‌اش این ادعا را رد کرده‌اند.

۲۰:۰۲ ۱۵.۳.۱۴۰۰

محسن مهرعلیزاده نگاه نیروهای امنیتی‌ به محیط زیست را که در قالب پرونده‌سازی برای فعالان این حوزه بروز کرده است، نقد کرد. اشاره‌ای به کاوه مدنی، معاون سابق محیط زیست کرد که به او اتهام «جاسوسی» زده شد و از آقای مدنی دفاع کرد.

بهمن ماه ۱۳۹۶ در پی بازداشت گروهی از فعالان محیط زیست، گزارش‌هایی نیز از دستگیری آقای مدنی منتشر شد، استاد دانشگاه امپریال کالج لندن که به سمت معاون بین‌الملل، نوآوری و مشارکت فرهنگی‌اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شده بود. کاوه مدنی سپس ایران را ترک کرد.


۱۹:۴۷ ۱۵.۳.۱۴۰۰

همتی در واکنش به حمله اصول‌گرایان گفت که نماینده دولت حسن روحانی نیست و او هم درک اقتصادی ندارد، اما در مقایسه با همه نامزدهای اصول‌گرا در انتخابات «دنیادیده‌تر و دقیق‌تر» است.

۱۹:۳۹ ۱۵.۳.۱۴۰۰

بیشتر

XS
SM
MD
LG