لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۲۲
مذاکرات وین اتریش
مذاکرات وین اتریش

وزیر خارجه بریتانیا: مذاکرات هسته‌ای تا ۱۰ تیر سال آینده تمدید شد

فيليپ هاموند، وزير امور خارجه بريتانيا، با اظهار این‌که طرفین مذاکره هسته‌ای «پیشرفت قابل توجهی» داشته‌اند گفت که مهلت این مذاکرات تا پایان ژوئن (۱۰ تیر سال آینده) تمدید شد.

۱۵:۰۵ ۳.۹.۱۳۹۳
آخرین روز مذاکرات اتمی و بازتاب آن در روزنامه کیهان
آخرین روز مذاکرات اتمی و بازتاب آن در روزنامه کیهان

۱۴:۵۴ ۳.۹.۱۳۹۳

هانا کاویانی، خبرنگار رادیو فردا از وین می‌گوید که مذاکرات وزرای خارجه ایران و گروه ۱+۵ همین الان شروع شد.

۱۴:۵۱ ۳.۹.۱۳۹۳

خبرگزاری ایسنا متن نامه اسقف‌های عالی‌رتبه کلیساهای ارمنی و آشوری در ایران و نمایندگان ارامنه و آشوریان در مجلس به باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا را منتشر کرده‌است که در آن از مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ حمایت می‌شود. امضاکنندگان این نامه نوشته‌اند: «معتقدیم که نتایج عادلانه این مذاکرات فضای تساهل و تسامح سازنده را به جای جو خشونت فراگیر در منطقه حاصل خواهد ساخت.»

۱۴:۴۴ ۳.۹.۱۳۹۳

یک منبع مطلع از مذاکرات اتمی به خبرگزاری روسی اینترفکس گفته است که سرگئی لاروف و جان کری، وزرای خارجه روسیه و آمریکا امروز(دوشنبه) دیداری دوجانبه خواهند داشت. آقای لاوروف و آقای کری دیروز هم در وین نشستی دوجانبه داشتند.

۱۴:۳۸ ۳.۹.۱۳۹۳
نشست دوجانبه جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و وانگ یی، وزیر خارجه چین در جریان مذاکرات اتمی ۱+۵ با ایران؛ دوشنبه سوم آذر
نشست دوجانبه جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و وانگ یی، وزیر خارجه چین در جریان مذاکرات اتمی ۱+۵ با ایران؛ دوشنبه سوم آذر

۱۴:۱۴ ۳.۹.۱۳۹۳

هانا کاويانی، خبرنگار راديو فردا در وين می‌گويد که ديدار دوجانبه وزرای امور خارجه ايران و آمريکا به پايان رسيده و جان کری هم‌اکنون با وزرای امور خارجه ۱+۵ و کاترين اشتون ديدار می‌کند.

۱۴:۱۰ ۳.۹.۱۳۹۳

اين گزارش افزوده که ايران نمی‌تواند انتظار لغو ميزان بيشتری از تحريم‌ها عليه خود در حال حاضر را داشته باشد.

۱۴:۰۰ ۳.۹.۱۳۹۳

رويترز به نقل از يک منبع نزديک به مذاکرات گزارش داده که ايران و ۱+۵ ماه آينده گفت‌وگوهای خود را «احتمالا در عمان» ادامه خواهند داد.

۱۳:۵۷ ۳.۹.۱۳۹۳

ناصر هاديان، استاد علوم سياسی دانشگاه تهران گفته است که ايران «توانايی فنی» ساخت بمب هسته‌ای را دارد اما نمی‌خواهد چنين سلاحی توليد کند.
خبرگزاری اينترفکس گزارش داده که آقای هاديان، اين سخنان را دوشنبه سوم آذر در کنفرانس توسعه روابط استراتژيک ايران و روسيه بيان کرده است.

۱۳:۵۰ ۳.۹.۱۳۹۳

خبرگزاری فارس به نقل از يک مقام نزديک به تيم مذاکره کننده ایران گزارش داده که در دیدار یکشنبه شب محمدجواد ظريف و جان کری درباره «موضوعات مختلف هسته‌ای و همچنين راه‌حل‌های مربوط به آنها گفت‌وگو [شد] و سناريوهای مختلف نيز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که موضوع نحوه ادامه مذاکرات يکی از آنها بود.»

بیشتر

XS
SM
MD
LG