لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۲۲

ازدواج داغ هندی و بچه معروف های بالیوود


آبشيک باچان و آشواريا رای ماه ژانویه نامزدی خود را اعلام کردند.
آبشيک باچان و آشواريا رای ماه ژانویه نامزدی خود را اعلام کردند.

جشن ازدواج داغ ترين ستاره های روز «باليوود»، غوغايی بزرگ به پا کرده است. آبشيک باچان و آشواريا رای، اين روزها حسابی در تيررس رسانه های جهان قرار گرفته اند.


اين زوج جنجالی و خوش تيپ، روز چهارشنبه، با برپايی يک ميهمانی بزرگ، با دنيايی از ترانه های هندی و رقص و پايکوبی، به استقبال جشن عروسی می روند تا مثل پايان بسياری از فيلم های هندی، زندگی خوب و خوشی را آغاز کنند!


مراسم اصلی عروسی هم بر اساس قواعد آيين هندوئيسم، روز جمعه برگزار می شود تا زوج محبوب، با هم خانواده ای تشکيل دهند که از همين حالا به عنوان يکی از «خانواده های قدرتمند مافيای باليوود» معرفی می شوند.


بچه معروف ها


عروس و داماد اين عروسی، پيش از اين هم بارها در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته بودند؛ عروس خانم، يک بار در رقابت های معرفی ملکه زيبايی جهان، اين عنوان پرافتخار را نصيب خود کرده و شاه داماد هم تک پسر ابرستاره سينمای هند، يعنی همان آميتا باچان معروف است که البته در ميان ايرانيان نيز حسابی معروف است.



آشواريا رای در سال ۱۹۹۴ به عنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب شد.

برخی رسانه های هندی، اين زوج رويايی دنيای فانتزی و رومانتيک هندی ها را «براد پيت و آنجلينا جولی باليوود» توصيف کرده اند تا همان قدر که عنوان «باليوود»، بار شباهت کنايه آميزی به «هاليوود» دارد؛ مجموعه ستاره های اين دنيای پرطرفدار نيز، از کلکسيون آمريکايی ها کم نياورد.


در آيين هندو، جشن مقدماتی، پيش از جشن ازدواج را «سنگيت» می نامند. «سنگيت» برای جوان های ميليونر داستان ما، روز چهارشنبه در زادگاه عروس در شهر بمبئی (مومبای)، برگزار خواهد شد.


ملکه زيبايی جهان اين روزها ۳۳ ساله است و پسر آميتا باچان در سن ۳۱ سالگی، سرانجام موفق شد دل او را به دست بياورد. آنها بعد از يک دوره کوتاه رابطه عاشقانه، در ماه ژانويه، نامزدی خود را اعلام کردند.


قلعه خبری باچان ها


اين روزها، در دنيای سرگرمی هند، هواداران ميليونی اين دو نفر، کار و زندگی را رها کرده و در به در به دنبال خبرهايی تازه از جزئيات مراسم عروسی هستند، اما خانواده آميتا پاچان، چندان از اينکه خبرنگاران مدام به زوايای خصوصی زندگی شان سرک بکشند، خوششان نمی آيد.


آبشيک باچان، از اينکه چنين جزئياتی منتشر شود، بسيار عصبانی می شود و برای اينکه جلوی درز خبر های خاله زنکی را درباره زندگی خصوصی خود بگيرد، از تمامی ميهمانانش درخواست کرده که هيچ جا جزئيات مراسم را بيان نکنند.


سونيل شتی، يکی از خانم های بازيگر سينمای هند که از سوی خبرگزاری رويترز مورد پرسش قرار گرفته، می گويد: «خانواده باچان از ما خواستند که هيچ چيزی درباره عروسی نگوئيم.»



عروس خانم در بیش از ۴۰ فیلم هندی نیز ایفای نقش کرده است.

و خب طبيعی است، ميهمانان که اکثرا بازيگران و خوانندگان سينمای هند هستند، تحت هيچ شرايطی حاضر نيستند حرف «پدر خوانده» سينمای هند را زمين بگذارند؛ آميتا باچان، دهها برابر محبوبيت در کشورهای ايران و افغانستان و پاکستان، در خود هند محبوب است و همين محبوبيت، در کنار ثروت هنگفتش، برايش قدرتی بزرگ را به ارمغان آورده است.


چنانکه خبرگزاری رويترز نوشته است، فعلا دغدغه آنها که ديوانه خبرهای خصوصی زندگی ستاره های هنری در هند هستند، اين است که اين زوج رويايی، برای ماه عسل چه برنامه ای دارند!


پشت پرده پدرخوانده بالیوود


از سويی ديگر، نفوذ و تاثير آميتا باچان، در سينمای هند موجب شده تا برپايی اين عروسی، سينمای هند را نيز با زلزله ای غريب رو به رو کند؛ فعلا سوال اين است که از ميان ستاره های اين سينما، چه کسی به ميهمانی عروسی دعوت می شود و چه کسی دعوت نخواهد شد! رسانه ها از همين حالا گمانه زنی هايی را شروع کرده اند و بسياری از نشريات زرد هم دعوت نشدن هر کدام از ستاره ها را به شايعاتی هزارتو، پيوند زده اند.


يکی از بمب های خبری درباره فهرست ميهمانان اين جشن عروسی، از قلم افتادن نام شاهرخ خان، يکی ديگر از ابرستاره های باليوود است.



يکی از بمب های خبری درباره فهرست ميهمانان اين جشن عروسی، از قلم افتادن نام شاهرخ خان، يکی ديگر از ابرستاره های باليوود است.

شاهرخ خان، که بعد از آميتا باچان در سينمای هند به شهرت فراوان رسيد، عمری را در رقابت با وی سر کرد؛ رقابتی که فهرست ميهمانان جشن عروسی پسر آميتا نشان می دهد که چندان هم دوستانه نبوده و تا همين جای ماجرا، خبر دعوت نشدن شاهرخ خان به ميهمانی، زمينه صدها شايعه و حرف و حديث رنگارنگ را فراهم کرده است.


چنانکه روزنامه «تايمز هند» نوشته است، تا امروز، کارت دعوت اين عروسی به همراه يک جعبه شکلات برای کسانی چون آنی آمبانی، کارخانه دار، کارن جوهر، فيلمساز و آنوپام کر، بازيگر فرستاده شده است.


دردسری برای همه


اما فعلا خانواده باچان از دژی که دور خود ايجاد کرده اند بيرون نيامده اند و کماکان سعی می کنند که خبرهای خصوصی اين ازدواج از اين دژ به بيرون درز نکند. آنها حتی اعلام کرده اند که احتمالا، حق پوشش اختصاصی اين مراسم را به يک رسانه غيرهندی بفروشند.


اما دردسرهای اين چنينی فقط به خانواده باچان خلاصه نشده است، دولت هند نيز برای برپايی اين جشن عروسی حسابی با گرفتاری رو به رو است. حفظ امنيت خانه و خانواده باچان در اين روزها موجب شده تا ۵۰۰ نيروی پليس، شبانه روز، اطراف خانه باچان نگهبانی بدهند تا اين خانواده بتوانند از دست هزاران هواداری که اين روزها دور و بر خانه پرسه می زنند، در امان باشند.


آبشيک باچان و آشواريا رای، هر دو در پنج فيلم اخير، همبازی بوده اند و البته در لا به لای خبرهای زندگی خصوصی ستاره ها، هر دو ماجراهای عشقی بسياری با ديگر ستاره های باليوود داشته اند.


هر دو اين جوان ها در دست کم ۴۰ فيلم هندی نقش ايفا کرده اند.


XS
SM
MD
LG