لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۵۵

«حمله تروریستی داعش» به مجلس و آرامگاه آیت‌الله خمینی در تهران

خبرگزاری‌ها در ایران گزارش می‌دهند حملاتی که صبح روز چهارشنبه حدود ساعت ده در تهران آغاز شد و گروه حکومت اسلامی، داعش، مسئولیت آن را پذیرفت، پس از پنج ساعت و بر جای ماندن ۱۲ کشته ساعت ۱۵ به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، مدیرکل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی هرگونه اخبار «ضد و نقیض» از رسانه‌ها درباره حوادث تیراندازی روز چهارشنبه در مجلس را تکذیب کرده و گفت: «تدابیر شدید امنیتی در مجلس حاکم و همه چیز تحت کنترل است؛ و کار مجلس با روال عادی در حال پیش رفتن است.»

خبرگزاری ایلنا از افزایش تعداد قربانیان تیراندازی در مجلس به «هشت نفر» خبر می‌دهد.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران

خبرگزاری ایلنا می‌گوید که «نگرانی در صحن مجلس دیده می‌شود و حدود بیست نفر از نمایندگان در جایگاه هیئت رئیسه ایستاده‌اند.»

پیشتر خبر می‌رسید که نمایندگان در صحن به کار خود ادامه می‌دهند.

در پی تیراندازی‌های روز چهارشنبه در آرامگاه خمینی و مجلس، در محل نهاد ریاست‌ جمهوری، اقدامات امنیتی تشدید شده و نیروهای حفاظت نهاد ریاست جمهوری به هیچ کس اجازه ورود و خروج نمی‌دهند.

در همین حال از آرامگاه آیت‌الله خمینی خبر می‌رسد که تمام درهای ورودی این محل مسدود شده و تدابیر امنیتی در ایستگاه مترو این آرامگاه تشدید شده است.

پلیس راهور تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در مسیرهای اطراف مجلس شورای اسلامی تدابیر ویژه ترافیکی اتخاذ شده است.

تردد خودروهای شخصی به سمت مجلس ممنوع اعلام شد.

خبرگزاری ایلنا: دومین عامل انتحاری در آرامگاه آیت‌الله خمینی که «شش نارنجک جنگی همراه خود داشت در حین انجام عملیات خود با شلیک نیروهای امنیتی به سرش به هلاکت رسید».

ویدئو از درگیری امروز مجلس شورای اسلامی
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:22 0:00

بیشتر

XS
SM
MD
LG