لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۱۷

دومین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در مجلس

از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه، ۲۲ مرداد، دومین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی حسن روحانی در مجلس ایران آغاز شد. جلسه بعد از ظهر بررسی صلاحیت حدود ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران آغاز شده است.

۱۱:۲۰ ۲۲.۵.۱۳۹۲
نخستین نماینده مجلس که در مورد محمود علوی سخنرانی می‌کند، بهرام بیراوند است که به جای حمید رسایی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات سخن می‌گوید.
۱۱:۲۰ ۲۲.۵.۱۳۹۲
نخستین نماینده مجلس که در مورد محمود علوی سخنرانی می‌کند، بهرام بیراوند است که به جای حمید رسایی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات سخن می‌گوید.
۱۱:۲۶ ۲۲.۵.۱۳۹۲
بهرام بیراوند از اینکه محمود علوی در زمینه وزارت اطلاعات تخصص ندارد، انتقاد کرد.

آقای علوی در هیچ یکی از دولت‌های پیشین سابقه وزارت ندارد. او تا سال ۱۳۸۸ به مدت نه سال رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بود. اکنون نیز عضو مجلس خبرگان است.
۱۱:۳۷ ۲۲.۵.۱۳۹۲
حمید رسایی، نماینده تهران به عنوان مخالف بعدی وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: آقای علوی سابقه و تجربه در این حوزه حساس را ندارد.
۱۱:۴۰ ۲۲.۵.۱۳۹۲
حمید رسایی: آقای علوی خود گفته بود برای وزارت کشور مناسب‌تر است.
حمید رسایی: در وزارت کشور روحیه باید طوری باشد که شخص بتواند برخی مطالب را پیش خود نگه دارد.
۱۱:۴۷ ۲۲.۵.۱۳۹۲
حمید رسایی با نشان دادن ورقه‌هایی گفت که این برنامه‌ای است که گفته می‌شود آقای علوی گفته که بخش‌هایی از آن مورد تأیید او نیست. حمید رسایی می‌گوید ماهیت این برنامه مشخص نیست و وزیر اطلاعات باید خودش برنامه خودش را بنویسد و نه این‌که «از همین الان چیزی در کاسه‌اش بگذراند.»
۱۱:۴۹ ۲۲.۵.۱۳۹۲
حمید رسایی: نگرانم به دلیل عدم تسلط وزیر پیشنهادی، کارمندان اصلاح‌طلب وارد وزارت اطلاعات شده و بعداً از رسانه‌های بیگانه سر در بیاورند، مانند قبل.
۱۱:۵۲ ۲۲.۵.۱۳۹۲
قوامی به عنوان موافق محمود علوی، وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات، پشت تریبون قرار گرفت.
۱۱:۵۳ ۲۲.۵.۱۳۹۲
قوامی: محمود علوی چهار دوره در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بوده و بنابر این برخلاف گفته مخالفان، از تجربه کافی برخوردار است.
۱۱:۵۵ ۲۲.۵.۱۳۹۲
هادی قوامی: چرا ما فرار مغزها داریم؟ اکثریت کسانی که رفته‌اند دلشان برای این مملکت می‌تپد و دوست دارند برگردند. آیا می‌خواهیم در دولت جدید فرار را تبدیل به قرار بکنیم؟

هادی قوامی: در مورد وزیر اطلاعات و چند وزیر پیشنهادی دیگر با مقام رهبری مشورت شده‌است.

بیشتر

XS
SM
MD
LG