لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۴۸

ماز جبرانی در سريال «سلحشوران کامیابی» ظاهر می شود


ماز جبرانی در فیلم مترجم، در کنار شان پن و نیکول کیدمن به ایفای نقش پرداخت.
ماز جبرانی در فیلم مترجم، در کنار شان پن و نیکول کیدمن به ایفای نقش پرداخت.

ماز جبرانی، بازيگر ايرانی که چندی پيش در فيلم « مترجم » با شرکت نيکل کيدمن و شاون پن نقش مهمی را بازی کرد ، در لس آنجلس نيز به اجرای شوهای کمدی «استندآپ» موفقی اشتغال دارد.


او اخيرا در نقش يک راننده تاکسی هندی در سريال کمدی تازه شبکه «ای بی سی» ظاهر شده است.


شخصيت «ماز» به همراه گروه ناجوری از چند سرخورده اجتماع می کوشد تا دست به سرقت از منزل مسکونی «ميک جگر»، خواننده گروه «رولينگ استونز» بزند. «مازجبرانی» هم اکنون در تدارک شوی تازه ای بنام «سلطان کمدی» در هاليوود است .


او داستان اين سريال تازه را با فيلم سينمايی «اوشن الون» با شرکت « براد پيت» مقايسه می کند و ماجرای جدی گروه دزدان حرفه ای و زبردستی که به کمک يکديگر و با استفاده از طراحی يک مغز متفکر دست به يک دزدی بزرگ مي زنند.


سريال تازه شبکه «ای بی سی» ،« سلحشوران کاميابی» نام دارد و داستان ماجراجويی های سرايدار يک ساختمان مجلل در «مانهاتان » نيويورک است که در يکی از طبقات فوقانی آن «ميک جگر» خواننده گروه راک «رولينگ استونز» زندگی مي کند. سرايدار با کمک گروه ناموفق خود طرحی برای سرقت از خانه ميک جگر ريخته است، اما هربار به دلايلی اجرای اين طرح به بن بست مي خورد و در نتيجه نقشه های او نقش بر آب مي شود .


ماز جبرانی که پيش از اين نيز در چند فيلم سينمايی و تلويزيونی شرکت داشته است ، در اين سريال نقش يک راننده تاکسی هندی تبار که در هندوستان به کار وکالت دعاوی اشتغال داشته است را بازی می کند.


او ضمن توضيح در مورد مراحل مختلف بازی در يک شوی تلويزيونی در آمريکا درباره چگونگی پروسه آزمايش برای ايفای اين نقش به راديو فردا می گويد : «چندين بار برای افراد مختلف بخش هايی از ديالوگ فيلمنامه را خوانديم.»


وی می افزاید: «سپس قرار شد که يک تک فيلم نمونه يا «پايلوت» از اين سريال ساخته شود. به دليل رقابت هايی که در ميان سريال های تلويزيونی در آمريکا وجود دارد تهيه کنندگان هميشه بدنبال سوژه های داغ و تازه ای هستند که بتواند تماشاگران برنامه های موفق ديگر را به خود جلب کند. با تماشای پايلوت اين سريال تهيه کنندگان سفارش ۱۳ برنامه ديگر را به ما دادند. اولين برنامه با استقبال منتقدين روبرو شد اما بايد ببينيم تا برنامه چهارم تماشاگران چه استقبالی از آن خواهند کرد.»


معمولا اين استقبال تماشاگران است که ادامه يک سريال تلويزيونی را مشخص مي کند. اغلب سريال ها در همان هفته های اول نمايش از برنامه ها حذف مي شوند چون در نهايت نشان داده اند که با عدم توجه تماشاگر از لحاظ تجاری نيز نخواهند توانست نقش مثبتی برای شبکه تلويزيونی خود داشته باشند .


به هر حال «ماز» و ديگر همکاران وی اميدوارند که تهيه کنندگان سفارش ۱۳ برنامه تازه را نيز به آنها بدهند و در پاسخ به اين سوال که آيا «ميک جگر» هم نقشی در اين سريال بعهده دارد ماز جبرانی می گويد: « بايد سريال را تماشاکنيد تا ببينيد.»


XS
SM
MD
LG