لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۵۳

«از عشق خواهند گفت»؛ آلبوم تازه آقای نخست وزیر


برلوسکونی در جوانی و زمانی که دانشجوی دانشگاه بولونيا بود در کشتی های تفريحی پيانو می نواخت و آهنگ های فرانسوی می خواند.(عکس: EPA)
برلوسکونی در جوانی و زمانی که دانشجوی دانشگاه بولونيا بود در کشتی های تفريحی پيانو می نواخت و آهنگ های فرانسوی می خواند.(عکس: EPA)

سومين آلبوم از آهنگ هايی که نخست وزير ايتاليا سيلويو برلوسکونی، در همکاری با آهنگ ساز خصوصی اش سرگرم نوشتن آنهاست، اواخر پاييز آينده روانه بازار خواهد شد.


«زمان رومبا» يکی از زيباترين و معروف ترين آهنگ هايی است که ثروتمندترين مرد ايتاليايی و نخست وزير کنونی اين کشور در همکاری با ماريانو آپی چلا، آهنگ ساز شخصی اش روانه بازار ساخته است.


اين آهنگ در دومين سی دی سيلويو برلوسکونی که با عنوان «عشقی ديگر» در نوامبر سال ۲۰۰۷ ميلادی ارائه شده است.


برلوسکونی در جوانی و زمانی که دانشجوی دانشگاه بولونيا بود در کشتی های تفريحی پيانو می نواخت و آهنگ های فرانسوی می خواند. اولين سی دی وی در سال ۲۰۰۳ ميلادی، باز هم در همکاری با آپی چلا با عنوان «بهتر است آواز بخوانيم» به بازار آمد.


هر دو سی دی سيلويو برلوسکونی که در کنار فعاليت های سياسی اش صاحب بيش از ۵۰ نهاد اقتصادی و يک امپراطوری رسانه ای و تلويزيونی است در ده ها هزار نسخه به فروش رسيده است.


برلوسکونی می گويد مسئوليت های سياسی و دولتی اش در حدی است که هنوز وقت پيدا نکرده است هر ۱۴ ترانه سی دی جديد را در همکاری با آپی چلا آماده سازد.

جمعه شب برلوسکونی به خبرنگارانی که او را در سفرش به ناپل همراهی می کردند مژده داد که سی دی سومی هم در راه است و احتمالا اواخر پاييز روانه بازار خواهد شد.


برلوسکونی می گويد مسئوليت های سياسی و دولتی اش در حدی است که هنوز وقت پيدا نکرده است هر ۱۴ ترانه سی دی جديد را در همکاری با آپی چلا آماده سازد.


نخست وزير ترانه سرا البته قول داد در جريان تعطيلات تابستانی امسال که در کنار همسرش در جزيره ساردنی در ويلای معروفش خواهند گذراند چند ساعتی در روز را به فعاليت های هنری اش اختصاص دهد.


ماريانو آپی چلا که او نيز اين روزها در جزيره ساردنی به سر می برد هم خبر داد که حداقل يکی از ترانه های سی دی جديد آماده است و اگر چه نخواست در رابطه با اين ترانه اطلاعات بيشتری در اختيار رسانه ها قرار دهد، اما افزود: احتمالا اين ترانه، موسيقی متن يکی از سريال های تلويزيونی امپراطوری رسانه ای سيلويو برلوسکونی خواهد بود.


آپی چلا به خبرنگاران که خواهان اطلاعات بيشتری در رابطه با فعاليت های هنری جديد نخست وزير بودند گفت: اشعار کليه ترانه های آلبوم «از عشق خواهند گفت» همگی توسط سيلويو برلوسکونی سروده خواهند شد.


سيلويو برلوسکونی با ماريانو آپی چلا در سال ۲۰۰۱ ميلادی در شهر ناپل آشنا شد. در آن زمان آپی چلا در يکی از رستوران های معروف اين شهر جنوبی ايتاليا برای مشتريان آواز می خواند و گيتار می زد.


آپی چلا بدون سيلويو برلوسکونی البته شايد هرگز نمی توانست حتی يک آلبوم روانه بازار سازد و می توان گفت اگر امروز ستاره برنامه های تلويزيونی است، شهرتش را نه مديون هنرش بلکه دوستی اش با ثروتمندترين مرد ايتالياست.


XS
SM
MD
LG