لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۱۰:۲۰

درخواست همسر مامور سابق اف بی آی از احمدی نژاد


رابرت لوينسون، روز هشتم مارس در جزيره کيش ناپديد شد و همسر وی به شبکه تلويزيونی سی ان ان گفته است که هيچ اطلاعی درباره سرنوشت او ندارد.
رابرت لوينسون، روز هشتم مارس در جزيره کيش ناپديد شد و همسر وی به شبکه تلويزيونی سی ان ان گفته است که هيچ اطلاعی درباره سرنوشت او ندارد.

همسر مامور سابق اف بی آی آمريکا که گفته می شود در ايران ناپديد شده است، روز چهارشنبه خواستار کمک محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران برای يافتن وی شد.



رابرت لوينسون، روز هشتم مارس در جزيره کيش ناپديد شد و همسر وی به شبکه تلويزيونی سی ان ان گفته است که هيچ اطلاعی درباره سرنوشت او ندارد.

وی گفت: «ما در جستجوی واقعيات هستيم و مسلما کسی هست که از محل وی آگاهی داشته باشد. من به دولت آمريکا و ايران مراجعه کرده ام اما هيچ چيز تغيير نکرده است.»


به گفته خانم لوينسون، اين تجربه برای وی و فرزندانش چون یک «کابوس» بوده است. وی گفت: «ما از زمانی که رابرت (مامور سابق FBI) ناپديد شده در تاريکی زندگی می کنيم و مايليم که خبری از او به دست بياوريم، او را ببينيم و به او کمک شود تا به خانه برگردد.»


وی اظهار داشت که نامه ای برای محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری ايران ارسال کرده و از او خواسته تا شخصا برای يافتن شوهرش کمک کند.


من اطمينان دارم دولت ايران قادر است که از قدرت وتوانائی اش استفاده نموده و دريابد که چه اتفاقی برای همسر من افتاده است. من اميدوارم که آنها محل وی را شناسائی نموده و اقدامات لازمه را جهت برگرداندن او انجام دهند تا او بتواند نزد خانواده اش بازگردد.
همسر مامور سابق اف بی آی

کریستینه لوینسون می گوید: «اما نمی دانم آيا نامه به دست او رسيده است. نامه را به فارسی و انگليسی در سايت خود گذاشته ام تا رييس جمهوری ايران يا هر فرد ديگری که مسئول است آن را بخواند.»


خانم لوينسون در نامه خود نوشته است: «من اطمينان دارم دولت ايران قادر است که از قدرت وتوانائی اش استفاده کرده و دريابد که چه اتفاقی برای همسر من افتاده است. من اميدوارم که آنها محل وی را شناسائی نموده و اقدامات لازم را جهت برگرداندن او انجام دهند تا او بتواند نزد خانواده اش بازگردد.»


وی افزوده است: «در نامه ای که رييس جمهور احمدی نژاد، به ملت آمريکا نوشتند، مرقوم داشته اند: ما همه مستعد برای انجام کارهای نيک و دست ياری به يکديگر دادن هستیم، خصوصا به نيازمندان.»


خانم لوينسون در ادامه گفته است: «من محتاج به کمک شما هستم و خانواده ما محتاج به ياری شما هستند.»


رابرت لوينسون، مشاور امنيتی و مامور سابق دفتر تحقيقات فدرال آمريکا بوده است. زمانی که از خانم لوينسون پرسيده شد که همسرش در ايران چه کاری انجام می داده است؟ وی گفت که در اين زمينه اطلاعی ندارد.


وی گفت: «راحت بگويم من هيچ اطلاعی در اين زمينه ندارم. شوهرم نان آور خانواده است و ما هفت بچه داريم و روز جمعه ۳۳ سال می شود که با هم ازدواج کرده ايم. من توی خانه کار می کردم همانطور که او بيرون از خانه کار می کرد. لذا واقعا علاقمند نبودم بدانم که او در آنجا چکار می کرده است. اين شغل او بود.»


روز چهارشنبه، شان مک کورمک، سخنگوی وزارت امورخارجه آمريکا گفت که دولت آمريکا همچنان به دنبال کسب اطلاعاتی درباره سرنوشت رابرت لوينسون است.


XS
SM
MD
LG