لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۰۷

تیم فوتبال ایران آماده بازی با بلاروس می شود


سرمربی تیم فوتبال ایران برای بازی دوستانه با تیم بلاروس آماده می شود.
سرمربی تیم فوتبال ایران برای بازی دوستانه با تیم بلاروس آماده می شود.

تیم ملی فوتبال ایران برای آماده سازی در رقابت های جام ملت های آسیا، روز چهارشنبه هفته آینده با تیم ملی فوتبال بلاروس بازی دوستانه دارد.


سرمربی تيم ملی فوتبال ايران، ديدار تيم ملی با تيم بلاروس را فرصتی مناسب برای محک ملی پوشان ايران می داند.




تيم ملی فوتبال ايران خود را برای شرکت در جام ملتهای آسيا آماده می کند. و قلعه نويی که شاگردانش بايد در اولين روز اين رقابت ها با ازبکستان مسابقه دهند عقيده دارد که اين تيم به ايران کمک می کند تا شيوه بازی با حريف را تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری ايسنا، قلعه نويی گفت: بلاروس يکی از تيم های قدرتمند شوروی سابق است و در فوتبال قدرتی و تکنيکی تبحر دارد.


تيم ازبکستان نيز تا حدودی شبيه به اين تيم بازی می کند و ما همان طور که اعلام کرديم، قصد داريم در بازی با تيم های قدرتمند توان تيم ملی را آزمايش کنيم. مي دانم که بلاروس در جام ملت ها با ايتاليا مساوی کرده است و فکر می کنم مصاف با بلاروس محک مناسبی برای بازيکنان تيم ايران خواهد بود.


تيم ملی فوتبال ايران روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در ديداری دوستانه در ساعت ۱۷ به وقت تهران با تيم ملی فوتبال بلاروس در ورزشگاه آزادی بازی دارد

تيم ملی فوتبال ايران روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در ديداری دوستانه در ساعت ۱۷ به وقت تهران با تيم ملی فوتبال بلاروس در ورزشگاه آزادی بازی دارد.


قلعه نويی برای اين ديدار از ۲۵ بازيکن دعوت کرده که در اين بين علی کريمی و محمد نصرتی بدليل مصدوميت و وحيد هاشميان بازيکن تيم هانوفر به خاطر بازي های بوندسليگا و مهدی مهدوی کيا عضو تيم هامبورگ هم به دليل تغيير سرمربی اين تيم غايب هستند.


اين احتمال وجود دارد که باشگاه های امارات اجازه شرکت در اين مسابقه را به بازيکنان ايرانی ندهد. سرمربی تيم ملی در مورد احتمال مخالفت باشگاه های اماراتی با حضور بازيکنان ايرانی شاغل در ليگ امارات برای حضور در تمرينات تيم ملی می گويد: اين ديدار در روز فيفا برگزار می شود و باشگاه های اماراتی چنين اجازه ای ندارند.


با توجه به غيبت سه مهره اصلی تيم ملی فوتبال، قلعه نويی در نظر دارد به بازيکنان جوان فرصت بيشتری بدهد. او با اشاره به غيبت بازيکنان لژيونر دراين بازی می گويد: ما قصد داريم تا منافع بازيکنان را حفظ کنيم. هدف ما در تيم ملی تيم سازی است و مي خواهيم يک تيم ملی قوی داشته باشيم. به همين دليل بايد به بازيکنان جوانتر نيز ميدان دهيم.


ايران در رقابت های فوتبال جام ملتهای آسيا در گروه C با تيم های چين، ازبکستان و مالزی همگروه است.


اولين ديدار مردان قلعه نويی با تيم ازبکستان روز ۱۱ ژوئیه، بیستم تیرماه سال آینده انجام می شود.


XS
SM
MD
LG