لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۰۷

مسی ۱۹ ساله، فرشته نجات بارسلونا


بارسا در شبی فراموش نشدنی از یک باخت حتمی مقابل رقیب سنتی خود رئال مادرید نجات پیدا کرد.
بارسا در شبی فراموش نشدنی از یک باخت حتمی مقابل رقیب سنتی خود رئال مادرید نجات پیدا کرد.

ليونل مسی، بازیکن آرژانتينی تيم بارسلونا، با يک گل حماسی در آخرين دقيقه از رقابت سنتی و هيجان انگيز دو تيم نامدار اسپانيا، بارسا – رئال، باشگاهش را از يک باخت حتمی نجات داد.


اين ديدار که در ورزشگاه نيوکمپ(زمين اختصاصی بارسلونا) برگزار شد با تساوی سه بر سه به پايان رسيد .


به گزارش رويترز، در واپسين دقيقه اين ديدار سرنوشت ساز، مسی ۱۹ ساله با دريافت پاسی از رونالدينيو در محوطه جريمه با عبور از دو مدافع رئال، توپ را به دروازه اين تيم دوخت تا نتيجه اين بازی که تا پيش از آن سه بر دو به نفع رئال بود، مساوی شود.


در نيم ساعت پر برخورد و عصبی نخست بازی، مسی و رود فان نيستلروی، مهاجم هلندی تيم رئال مادريد، هرکدام دو گل زدند .


در دقيقه پنجم بازی، فان نيستلروی رئال را پيش انداخت و سپس مسی با عبور توپ از سد کاسياس، دروازه بان رئال، نتيجه را برابرکرد .


گلزن هلندی با به ثمر رساندن يک ضربه پنالتی برتری را به رئال بازگرداند، اما مسی در دقيقه ۲۹ توپ را به سقف دروازه حريف کوبيد تا باز نتيجه برابر شود .


کار برای بارسا وقتی سخت شد که دراواخر نيمه اول، اوله گوئر از بازی اخراج شد تا مردان رايکارد بيشتر وقت نيمه دوم را روی لبه تيغ حرکت کنند .


۱۷ دقيقه به پايان بازی، سرجيو راموس، مدافع تيم رئال با ضربه گل برتری رئال را وارد دروازه بارسلونا کرد، با اينکه به نظر می آمد جبران اين گل برای بارسا که ۱۰ نفره بازی می کرد سخت باشد اما مسی با گل دير هنگامش، اميد را به نيوکمپ آورد.


او با اين گل هم شيرينی سه امتياز اين ديدار را از رئال پرستاره گرفت و هم شب بزرگش را در نيوکمپ کامل کرد.


XS
SM
MD
LG