لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۳۳
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.

پوشش همزمان المپیک ۲۰۱۶ ریو

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که از روز شنبه ۱۶ مرداد به طور رسمی در ریو دو ژانیروی برزیل آغاز شد، روز یکشنبه ۳۱ مرداد با برگزاری اختتامیه بازی‌ها پایان می‌گیرد. تحولات مرتبط با این رویداد ورزشی را با رادیو فردا دنبال کنید.

۱۴:۰۸ ۱۶.۵.۱۳۹۵

۱۱۰۰۰ ورزشکار از ۲۰۵ کشور در مراسم افتتاحیه المپیک ریو شرکت کردند

۱۴:۱۲ ۱۶.۵.۱۳۹۵

تصاویری از رقص و جلوه های ویژه مراسم افتتاحیه المپیک ریو

۱۵:۳۹ ۱۶.۵.۱۳۹۵

در روز نخست از بازی‌های المپیک، در هفت رشته قرار است 12 مدال طلا بین قهرمانان توزیع شود.

۱۵:۴۲ ۱۶.۵.۱۳۹۵

آنتونیس وزنه بردار قبرس که قرار بود در وزن کیانوش رستمی به رقابت بپردازد، به علت استفاده از مواد نیروزای غیر مجاز، جزو ورزشکاران دوپینگی است و حق شرکت در مسابقات را ندارد.

۱۷:۲۱ ۱۶.۵.۱۳۹۵

الهه احمدی در تیراندازی، با قرار گرفتن در رده سوم مسابقات مقدماتی، راهی فینال شد. غیر از الهه دو نماینده از چین، دو نفر از آمریکا، همراه با شرکت کنندگانی از آلمان، کرواسی و روسیه برای کسب مدال، رقابت خواهند کرد.

۱۷:۲۶ ۱۶.۵.۱۳۹۵

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: غیبت سه والیبالیست ایران در مراسم افتتاحیه، ارتباطی به لباس نداشته. امیر خوش‌خبر تاکید کرد: ربط دادن غیبت‌شان در مراسم رژه به موضوع لباس، یک اشتباه محض بود.

۱۷:۵۲ ۱۶.۵.۱۳۹۵

مهسا جاور در روئینگ تک نفره زنان، با نمایندگانی از آمریکا، دانمارک، لیتونی، آرژانیتن و اندونزی به رقابت پرداخت و در گروه خود چهارم شد.

۱۸:۰۳ ۱۶.۵.۱۳۹۵

مرحله فینال مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی آغاز شد و الهه احمدی یکی از ۸ نفری است که برای کسب مدال، مبارزه می‌کند. او در المپیک قبلی به مقام ششم رسید.

۱۸:۲۱ ۱۶.۵.۱۳۹۵

الهه احمدی نماینده تیراندازی ایران، مانند المپیک لندن در رده ششم قرار گرفت و به کار خود در این مسابقات پایان داد.

۱۸:۳۳ ۱۶.۵.۱۳۹۵

ویرجینیا تراشر از آمریکا با قهرمانی در مسابقات تفنگ بادی، شگفتی‌ساز رقابت‌ها لقب گرفت. او برنده نخستین مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ است.

بیشتر

XS
SM
MD
LG