لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۳۲
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.

پوشش همزمان المپیک ۲۰۱۶ ریو

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که از روز شنبه ۱۶ مرداد به طور رسمی در ریو دو ژانیروی برزیل آغاز شد، روز یکشنبه ۳۱ مرداد با برگزاری اختتامیه بازی‌ها پایان می‌گیرد. تحولات مرتبط با این رویداد ورزشی را با رادیو فردا دنبال کنید.

۰۰:۰۱ ۱۶.۵.۱۳۹۵

زهرا نعمتی در رشته تیروکمان، به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی رقابت خود را در المپیک آغاز کرد و در مرحله تعیین رنکینگ، چهل و نهم شد. در این رقابت، ۶۴ شرکت کننده حضور داشتند.
سه ورزشکار کره‌ای اول تا سوم شدند.

۰۰:۰۶ ۱۶.۵.۱۳۹۵

قادر ميزبانی دوچرخه سوار ۴۱ ساله ایران، مسن‌ترین عضو کاروان اعزامی است.

او به صداوسیمای ایران گفت: مسير مسابقه‌ استقامت خيلی سنگین است. باید ٢٤٠ كيلومتر در کوهستان ركاب بزنيم و ٣ هزار متر اختلاف ارتفاع در مسیر مسابقه خواهيم داشت.

۰۰:۱۲ ۱۶.۵.۱۳۹۵

درگیری خونین نزدیک اتوبوس خبرنگاران چینی رخ داده. برای آنها اتفاقی نیفتاد اما این فاجعه در ریودوژانیرو، جان شش نفر از افراد محلی را گرفت.

۰۰:۱۴ ۱۶.۵.۱۳۹۵

سعدا حسن بوکسور مراکشی به اتهام آزار جنسی در دهکده المپیک بازداشت شده است. این در حالی است که او روز شنبه باید با مهمت اونال از ترکیه مبارزه کند.

۰۰:۱۶ ۱۶.۵.۱۳۹۵

نیما عالمیان قهرمان پینگ پنگ ایران که در روز نخست المپیک به مصاف نماینده آمریکا خواهد رفت، می‌گوید جایگاهش در رنکینگ جهانی بالاتر از رقیب نوجوان آمریکایی است و امیدوار است به برتری برسد.

۰۰:۳۳ ۱۶.۵.۱۳۹۵

در مرحله حذفی از مسابقات تیروکمان المپیک، زهرا نعمتی از ایران مقابل اینا استفانووا از روسیه قرار خواهد گرفت. نماینده روسیه در مرحله تعیین رنکینگ به مقام شانزدهم رسید.

۰۰:۵۰ ۱۶.۵.۱۳۹۵

پله اسطوره ورزش برزیل اعلام کرد به دلیل دو عمل جراحی که به تازگی انجام داده، نمی‌تواند در مراسم افتتاحیه حاضر شود.

۰۳:۵۹ ۱۶.۵.۱۳۹۵

مراسم افتتاحیه در ورزشگاه ماراکانا آغاز شده. قرار است مشعل المپیک را گوستاو کوئرتن ستاره سابق تنیس برزیل روشن کند.

۰۴:۰۴ ۱۶.۵.۱۳۹۵

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در مراسم افتتاحیه حضور دارد.

۰۴:۰۷ ۱۶.۵.۱۳۹۵

رییس جمهور آرژانتین، پادشاه و ملکه بلژیک، فرانسیس اولاند رییس جمهور فرانسه، پادشاه هلند، روسای جمهور گرجستان، مجارستان، پرتغال، پاراگوئه و جمهوری چک، همچنین بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد از جمله حاضرین در مراسم افتتاحیه هستند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG