لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۴۰
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.
با فینالیست شدن کشتی‌گیر جمهوری آذربایجان، رضا یزدانی شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.

پوشش همزمان المپیک ۲۰۱۶ ریو

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ که از روز شنبه ۱۶ مرداد به طور رسمی در ریو دو ژانیروی برزیل آغاز شد، روز یکشنبه ۳۱ مرداد با برگزاری اختتامیه بازی‌ها پایان می‌گیرد. تحولات مرتبط با این رویداد ورزشی را با رادیو فردا دنبال کنید.

۰۵:۴۰ ۱۶.۵.۱۳۹۵

رژه کاروان ورزش ایران با پرچمداری زهرا نعمتی انجام شد. معروف، موسوی و محمودی سه والیبالیست تیم ملی ایران ترجیح دادند در مراسم افتتاحیه شرکت نکنند.

۰۶:۵۲ ۱۶.۵.۱۳۹۵

لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما می‌توانیم بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشیم و در جمع جهار تیم برتر قرار بگیریم.

۱۳:۴۶ ۱۶.۵.۱۳۹۵

رقابت نمایندگان ایران در المپیک از امروز شنبه شانزدهم مرداد می‌شود. در تیراندازی با تفنگ بادی، از ساعت 16 به وقت ایران، الهه احمدی و نجمه خدمتی به سمت هدف، شلیک خواهند کرد.

۱۳:۵۰ ۱۶.۵.۱۳۹۵

نیما عالمیان در مرحله مقدماتی پینگ پنگ، از ساعت 16:30 دقیقه به مصاف کاناک جها نماینده آمریکا خواهد رفت. کاناک جها 16 ساله است و به عنوان جوان‌ترین عضو کاروان ورزش آمریکا معرفی شده است.

۱۳:۵۳ ۱۶.۵.۱۳۹۵

امروز همچنین در قایقرانی و مسابقات روئینگ انفرادی، مهسا جاور مسابقه دارد. گیوی استون از آمریکا و اودبی اریچسن نایب قهرمان المپیک لندن از دانمارک، با نماینده ایران همگروه شده‌اند.

۱۳:۵۵ ۱۶.۵.۱۳۹۵

دوچرخه سواری استقامت جاده از ساعت 17 به وقت ایران آغاز می‌شود که مسافتی بیش از 241 کیلومتر است. قادر میزبانی، آروین معظمی و صمد پورسیدی نمایندگان ایران هستند.

۱۳:۵۷ ۱۶.۵.۱۳۹۵

در حالی که حضور رضا یزدانی در المپیک با ابهاماتی مواجه شده بود، امروز رسماً در فهرست مسافران ریو قرار گرفت. فدراسیون کشتی با صدور بیانیه درباره مصدومیت کاپیتان تیم ملی و تصمیم نهایی بر حضورش در المپیک، توضیحاتی ارائه کرده.

۱۴:۰۰ ۱۶.۵.۱۳۹۵

با وجود اعتراضاتی که برخی شهروندان برزیلی به پذیرش میزبانی المپیک دارند، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: این لحظه‌ای تاریخی است، زیرا اولین المپیک تاریخ است که در آمریکای جنوبی برگزار می‌شود. به همین خاطر تمام مردم برزیل باید امشب به خودشان افتخار کنند.

۱۴:۰۳ ۱۶.۵.۱۳۹۵

کمیته برگزار کننده المپیک 2016، یکی از اعضای تیم دوومیدانی یونان را به دلیل آزمایش مثبت دوپینگ، از دهکده بازی‌ها اخراج کرد. نمونه گیری انجام شده، مربوط به ماه قبل است.

۱۴:۰۵ ۱۶.۵.۱۳۹۵

خبرگزاری ایرنا نوشته است هیات ورزشی لبنان در ریودوژانیرو که سوار اتوبوس بودند، به اعضای هیات ورزشی اسراییل اجازه سوار شدن به آن اتوبوس را نداده‌اند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG