لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۳۶

اپلیکیشن اندروید؛ رادیو فردا را با سایفون تجربه کنید


Prague -- RadioFarda's android App.
Prague -- RadioFarda's android App.
اگر از یک گوشی یا تبلت اندرویدی استفاده می‌کنید و برای استفاده از اپلیکیشن رادیو فردا با مشکل فیلترینگ روبه‌رو هستید، از امروز می‌توانید محتوای منتشر شده توسط این اپلیکیشن را با استفاده از فن‌آوری سایفون دریافت کنید.

برای این کار کافی است تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن اندرویدی رادیو فردا را دریافت یا نسخه پیشین خود را ارتقا دهید و در بخش تنظیمات آن کنار گزینه استفاده از سایفون علامت بزنید.

برای استفاده از سایفون باید به بخش تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کنید
برای استفاده از سایفون باید به بخش تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کنید
جدیدترین نسخه از اپلیکیشن اندرویدی رادیو فردا که از هفته گذشته روی گوگل‌پلی یا بازار اپلیکیشن‌های اندرویدی گوگل قرار گرفته، نسخه ۲.۲ است و علاوه بر امکان جدید ارتباط به سرور رادیو فردا از طریق سایفون، رابط کاربری این اپلیکیشن هم بر اساس آخرین استانداردهای اندروید تغییر کرده است.

در نسخه جدید اپلیکیشن، همچنین نحوه نمایش بخش مولتی‌مدیا تغییر کرده است.

همزمان با ارائه نسخه جدید اپلیکیشن اندرویدی رادیو فردا، اپلیکیشن آیفون رادیو فردا هم به‌روزرسانی شده اما کاربرانی که از آیفون و آیپد استفاده می‌کنند، برای استفاده از امکان دسترسی به رادیو فردا از طریق سایفون باید همچنان منتظر بمانند.

در صورت استفاده از اپلیکیشن اندرویدی ما، لطفاً تجربه خود را از کار کردن با این اپلیکیشن و نیز امکان اتصال از طریق سایفون با ما در میان بگذارید.

تازه‌های ایران و جهان

XS
SM
MD
LG