لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۳۴

اشاره دوباره روحانی به خاتمی در کمتر از ۲۴ ساعت


حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران روز دوشنبه به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از اظهار نظر پیشینش درباره محمد خاتمی، بار دیگر از او نام برد و گفت: «در دورانی که من در مجلس حضور داشتم بزرگانی مثل برادر عزیز من سیدمحمد خاتمی از اردکان در مجلس حضور داشتند».

او همچنین با اشاره‌ای آشکار به محدودیت‌های اعمال شده بر محمد خاتمی گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند نام و عظمت کسانی را که به مردم خدمت کرده‌اند را خاموش کند».

آقای روحانی یک روز پیش از این اظهارات، وجود مصوبه‌ شورای عالی امنیت ملی در ایجاد محدودیت‌هایی برای محمد خاتمی را رد کرده و گفته بود به فرض وجود چنین مصوبه‌ای، اقدامی غیرقانونی صورت گرفته است.

این اظهارات رئیس‌جمهور ایران درباره محمد خاتمی در حالی بیان می‌شود که محدودیت‌های اعمال شده بر رئیس‌جمهور پیشین ایران ادامه دارد و در آخرین مورد از حضور او در مراسم عروسی فرزند میرحسین موسوی «با دستور دادستان» جلوگیری شد.

موضع‌گیری‌های اخیر حسن روحانی درباره محمد خاتمی بیانگر چیست؟

please wait

No media source currently available

0:00 0:05:48 0:00
لینک مستقیم

  • 16x9 Image

    بابک غفوری آذر

    بابک غفوری‌‌آذر تهیه‌کننده پادکست «صحنه» در رادیوفرداست و در این پادکست تحولات حوزه سینما و تئاتر  را دنبال می‌کند. او که از سال ۱۳۸۹ به رادیوفردا پیوست، گزارش‌های تحقیقی مختلفی را نیز درباره اتفاقات دهۀ اول استقرار حکومت جمهوری اسلامی منتشر کرده است. بابک غفوری آذر روزنامه‌نگاری را از سال ۱۳۸۰ در ایران آغاز کرده است.

XS
SM
MD
LG