لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۰۴

شاهزاده رضا پهلوی: شرایط را شبیه ماه‌های قبل از خروج پدرم می‌بینم


شاهزاده رضا پهلوی: شرایط را شبیه ماه‌های قبل از خروج پدرم می‌بینم
please wait

No media source currently available

0:00 0:29:30 0:00

رادیو فردا به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ۵۷ با شاهزاده رضا پهلوی، آخرین ولیعهد ایران، گفت‌وگویی اختصاصی انجام داده است.  او در این مصاحبه با مراد ویسی تاکید کرد کارنامه جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته نشان داده که نظام رویکرد اولیه خود را حفظ کرده است. او می‌گوید ساختار جمهوری اسلامی تحول را برنمی‌تابد چرا که «اگر تغییری ایجاد کند دیگر جمهوری اسلامی نخواهد بود.»

رادیو فردا به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ۵۷ با شاهزاده رضا پهلوی، آخرین ولیعهد ایران، گفت‌وگویی اختصاصی انجام داده است. او در این مصاحبه با مراد ویسی تاکید کرد کارنامه جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته نشان داده که نظام رویکرد اولیه خود را حفظ کرده است. او می‌گوید ساختار جمهوری اسلامی تحول را برنمی‌تابد چرا که «اگر تغییری ایجاد کند دیگر جمهوری اسلامی نخواهد بود.»
شاهزاده رضا پهلوی همچنین افزود در دو سال گذشته پهنه سیاسی ایران تغییراتی را شاهد بوده و شعارهای موجود از سوی مردم عوض شده است. به گفته فرزند آخرین پادشاه ایران، مردم ایران در نهایت به این درک رسیده‌اند که با نبود همبستگی گذار از وضعیت کنونی دشوار است.
شاهزاده رضا پهلوی می‌گوید «به جز مجاهدین خلق و نمایندگان نظام» با دیگر گروه‌های سیاسی ایران در تماس بوده و گفت‌وگو داشته است.
XS
SM
MD
LG