لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۰۸

مسی: برزیل، آلمان، فرانسه و اسپانیا بیشترین شانس قهرمانی در مسابقات جام جهانی روسیه را دارند


مسی بدترین اتفاق ممکن برای تیم فوتبال آرژانتین در بازی‌های جام جهانی روسیه را تساوی با اسپانیا در مرحله بازی‌های گروهی می‌داند.
مسی بدترین اتفاق ممکن برای تیم فوتبال آرژانتین در بازی‌های جام جهانی روسیه را تساوی با اسپانیا در مرحله بازی‌های گروهی می‌داند.

لیونل مسی، فوتبالیست برجسته بین المللی از آرژانتین، ضمن آنکه عقیده دارد برزیل، آلمان، فرانسه و اسپانیا بیشترین شانس قهرمانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ را دارند،‌ بدترین اتفاق ممکن برای تیم فوتبال این کشور در بازی‌های جام جهانی روسیه را تساوی با اسپانیا در مرحله بازی‌های گروهی می‌داند.

به گزارش سایت خبری «دلوکال»،‌ مسی که برای مسابقه‌ دوستانه تیم‌های آرژانتین و روسیه در مسکو به‌سر می‌برد روز چهارشنبه ۱۷ آبان، در گفت‌وگو با سایت ورزشی «تی.وای.سی اسپورتس» گفت که «آنها [تیم اسپانیا] رقیب سرسختی هستند و ترجیح می‌دهم از بازی با تیم اسپانیا پرهیز کنم».

لیونل مسی که در تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا هم توپ می‌زند، در مصاحبه‌ای دیگر با شبکه تلویزیونی آرژانتین, چهار تیم برزیل، آلمان، فرانسه و اسپانیا را دارای بالاترین شانس قهرمانی در مسابقات جام جهانی روسیه دانست.

این بازیکن حرفه‌ای فوتبال گفت « فکر می‌کند که در حال حاضر اینها قوی‌ترین تیم‌هایی هستند که با بهترین فوتبالیست‌ها و ارائه بهترین بازی‌ها، بیشترین تاثیرگذاری را دارند».

تیم آرژانتین برای رسیدن به جام جهانی توانست با نتیجه سه بر یک اکوادور را از میدان بدر برد.

این ستاره جهانی فوتبال در این‌باره گفت « همیشه باور داشتم که به جام جهانی راه پیدا می‌کنیم ولی فکر می‌کردم که این موضوع قبل از بازی با اکوادور قطعی شده باشد.»

این ستاره فوتبال که مایل است بعد از کنار گذاشتن فوتبال به زندگی در شهر روساریو، زادگاهش در آرژانتین، ادامه دهد گفت «نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و احساسم چه خواهد بود. فعلا در لحظه زندگی می‌کنم و بر آینده تمرکزی ندارم».

XS
SM
MD
LG