لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۴۷

پوشش همزمان نخستین مناظره تلویزیونی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ

مناظره هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات و دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه، برگزار شد.انتظار می رود پخش تلویزیونی مناظره نامزدهای حزب دمکرات و حزب جمهوریخواه یک رکورد تاریخی به جای بگذارد.

مناظره هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات و دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه، دوشنبه برگزار شد.انتظار می رود پخش تلویزیونی مناظره نامزدهای حزب دمکرات و حزب جمهوریخواه یک رکورد تاریخی به جای بگذارد.

شبکه تلویزیونی«سی ان ان» می گوید، این مناظره که دانشگاه هافسترا در ایالت نیویورک برگزار می شود، احتمالا پربیننده ترین مناظره سیاسی جهان خواهد بود.

این مناظره ۹۰ دقیقه ای نخستین مناظره از سه مناظره ای است که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه و هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات برگزار خواهند کرد.

آخرین نظر سنجی های انجام شده نشان می دهد که اختلاف هیلاری کلینتون،۶۸ ساله و دونالد ترامپ ۷۰ ساله، کمتر شده است. تازه ترین نظر سنجی رویترز و« آی پاز» نشان می دهد که هیلاری کلینتون با ۴۱ درصد در برابر دونالد ترامپ با ۳۷ درصد پیشتاز است.

به گزارش رادیو «ان پی ار»، نظر سنجی ها تازه نشان می دهد دونالد ترامپ طی هفته های اخیر توانسته اختلاف خود را نسبت به هیلاری کلینتون کمتر کند. این در حالی است که آرا هیلاری کلینتون رشدی نداشته است.

مجری در ادامه از دونالد ترامپ پرسید، از این که پیشتر می گفتی باراک اوباما متولد آمریکا نیست، الان حرفت را پس گرفتی، حالا چه پاسخی دارید؟

دونالد ترامپ در پاسخ گفت، تلاش های من باعث شد تا باراک اوباما سند تولد خود را منتشر کرد.

در مقابل هیلاری کلینتون گفت، این که دونالد ترامپ تصویر منفی و نامطلوبی از وضع سیاه پوستان آمریکا ارائه می کند، باعث تاسف است.

دونالد ترامپ از افزایش خشونت و استفاده از سلاح در شیکاگو و دیگر نقاط کشور انتقاد کرد و گفت، از زمانی که باراک اوباما رییس جمهور شده است دست کم چهار هزار نفر در شیکاگو با سلاح کشته شده اند.

هیلاری کلینتون در خصوص استفاده از ایمیل و سرور شخصی در دوران تصدی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: من در استفاده از سرور و ایمیل شخصی اشتباه کردم و مسئولیت آن را می پذیرم.

هیلاری کلینتون گفت: دونالد ترامپ سابقه مالیاتی خود را منتشر نمی کند، چرا که دارد چیزی را پنهان می کند.

دونالد ترامپ در پاسخ به پرسش مجری درخصوص انتشار سابقه مالیاتی اش گفت: حاضرم در صورتی که هیلاری کلینتون ۳۳ هزار ایمیل (دوره وزارت خارجه ) که پاک کرده را منتشرکند، آنگاه من هم حاضر برخلاف توصیه وکلایم سابقه مالیاتی ام را منتشر کنم.

دونالد ترامپ: کشور ما دارد رنج می برد چرا که کسانی مانند هیلاری کلینتون تصمیم های بد اتخاذ کرده اند.

هیلاری کلینتون در واکنش به انتقاد دونالد ترامپ از بیل کلینتون گفت: فکر می کنم همسر کارنامه خیلی خوبی در دهه ۱۹۹۰ داشته است.

دونالد ترامپ با انتقاد از سابقه هیلاری کلینتون گفت: ۳۰ سال است در سیاست فعالی؛ این راه‌حل‌ها که الان مطرح می کنی، تا حالا کجا بوده اند؟

مناظره‌های تلویزیونی بخش مهم و تاثیرگذاری از انتخابات ایالات متحده را به خود اختصاص می‌دهند: مناظره‌های سال‌های گذشته آمریکا به روایت تصویر

بیشتر

XS
SM
MD
LG