لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۲۳

فولاد از مس امتیاز گرفت


هفته سیزدهم مسابقات فوتبال سراسزی دسته برتر پایان یافت
هفته سیزدهم مسابقات فوتبال سراسزی دسته برتر پایان یافت

روزسه شنبه پنجم دی ماه درمسابقه باقی مانده ازهفته پنجم فوتبال سراسری باشگاه های دسته برتر ايران، تيم فولاد اهواز در کرمان به تساوی يک بر يک با مس دست يافت .


فولاد، قهرمان دو فصل پيش اين رقابت، هفته پيش با استعفای محمد مايلی کهن، سرمربی و دستيارانش، دچار تغيير وتحولاتی در کادر رهبری تيم شد .


کسب يک امتياز در بيرون از خانه گرچه نتيجه ای منفی نبود، اما اخراج عبدالله ويسی، سرمربی ، به دليل اعتراض به اعلام پنالتی منجر به گل مس در دقيقه ۴۰ و اخراج اعلی عبدالزهرا، بازيکن عراقی، دردقيقه ۷۹ ، برای تيم رده ما قبل آخر جدول رده بندی نگران کننده می نمود .


فرزاد حسين خانی با به ثمر رساندن پنالتی، در نيمه نخست به ميزبان برتری داد . در دقيقه ۶۱ عبدالزهرا به زمين آمد و نه دقيقه بعد امير خليفه اصل گل تساوی بخش را برای اهوازی ها زد ونه دقيقه بعد از آن مهاجم عراقی اخراج شد .


با اين تساوی فولاد با نه امتياز از ۱۳ مسابقه در رده پانزدهم باقی ماند و مس کرمان به عنوان موفق ترين تيم شهرستانی، با ۲۱ امتياز در رده چهارم قرار گرفت .


ويسی در پايان مسابقه تساوی را برابر با باخت دانست، اما ضمن رضايت از چمن مصنوعی ورزشگاه کرمان، گريز از قعر جدول رده بندی را به هفته های بعد وعده داد .


نادر دست نشان، سر مربی تيمن مس ضمن آن که حق تيم فولاد در اين بازی را بيش از تساوی دانست، بازيکنانش را به دليل دست کم گرفتن حريف مورد انتقاد قرار داد . دست نشان عباس محمدی، دروازه بان تيمش را دليل اصلی ناکامی فولاد در دستيابی به پيروزی اعلام کرد .


XS
SM
MD
LG