لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۰۹

پیروزی سایپا، سپاهان و استقلال اهواز


علی دایی می گوید استقلال حریف آسانی بر سایپا نخواهد بود
علی دایی می گوید استقلال حریف آسانی بر سایپا نخواهد بود

بازی تيم های استقلال و پاس در چارچوب جام حذفی فوتبال به تعويق افتاد اما سايپا صدرنشين فوتبال سراسری دسته برتر ايران، با پيروزی دو بر صفر، مهمانش ذوب آهن اردبيل راحذف کرد .


برف سنگين در شيراز و باران شديد در نوشهر باعث شد تا مسابقه های دو تيم استقلال و پاس به حريفان رده پايين تر در جام حذفی فوتبال باشگاههای ايران به تعويق بيفتد . استقلال با تيم مرصاد شيراز و پاس با شموشک نوشهر بازی داشتند .


در کرج سايپا با دو گل احمد مومن زاده در دقايق ۳۶ و ۸۸ پيروز شد . علی دايی، سر مربی و کاپيتن تيم سايپا راجع به همشهريانی که مهمان بازنده اش بودند، گفت : «حريف از نظر قدرت بدنی خوب بود اما در زمينه تاکتيکی يارای مقابله با تيم ما را نداشت. همين مسئله باعث پيروزی ما در اين ديدار شد».



او افزود :« بازيکنان سايپا در بازی با ذوب آهن اردبيل کم دقت ظاهر شدند . اگر مهاجمان تيم ما بيشتر دقت می کردند می توانستيم با نتيجه ای بهترببريم . بطورحتم پيش از بازی دربرابر استقلال تهران اين مشکل را برطرف می کنيم ».


استقلال حريف آسانی نيست


مسابقه استقلال با سايپا در هفته چهاردهم، نقش تعيين کننده ای برای عنوان غير رسمی قهرمانی نيم فصل جام خليج فارس دارد .


از اين رو وقتی دايی درمورد اين بازی مورد پرسش قرارگرفت ، گفت:« استقلال برای ما حريف آسانی نيست . بازی با اين تيم توانی دو چندان می خواهد . فکر کردن به قهرمانی نيم فصل می تواند ما را از کسب نتيجه دراين بازی دور کند. تا پيش از برگزاری ديدار با استقلال تنها به پيروزی در اين بازی فکر می کنيم و نه به عنوان به قهرمانی نيم فصل».


استقلال برای ما حريف آسانی نيست بازی با اين تيم توانی دو چندان می خواهد فکر کردن به قهرمانی نيم فصل می تواند ما را از کسب نتيجه دراين بازی دور کند
علی دایی

علی دايی در مورد گلزنی اش به استقلال گفت :«گلزنی من به استقلال چندان مهم نيست. هدف من و ساير بازيکنان سايپا کسب موفقيت و پيروزی در اين بازی است، نه اين که کدام بازيکن می تواند دروازه استقلال را باز کند».


پيروزی سپاهان و استقلال اهواز


در مسابقه ديگری در چارچوب جام حذفی، استقلال اهواز توانست در يک بازی تقريبا يک طرفه با دو گل فريدون فضلی و تک گل ميلاد ميداودی، با نتيجه سه بر صفر تيم صنايع اراک را شکست دهد .


تيم فوتبال سپاهان نيز در اصفهان مسابقه با نوژن مازندران را با برتری دو برصفر به پايان برد تا به دور يک هشتم پايانی رقابتهای جام حذفی صعود کند.


گل های سپاهان در دقيقه ۱۶ با ضربه مهدی سروشنيا، مدافع تيم نوژن مازندران، و در دقيقه ۲۰ توسط هادی جعفری به ثمر رسيد .سپاهان در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف سايپای تهران خواهد رفت.


حذف سه تيم دسته برتر


در جام حذفی تاکنون تيمهای ابومسلم مشهد، ذوب آهن اصفهان و راه آهن تهران از ميان شانزده تيم فوتبال دسته برتر سراسری ايران حذف شده اند.


در مشهد تيم فوتبال صنعت نفت آبادان با پيروزی دو بر صفر ابومسلم را با شکست رو به رو و از جام حذفی خارج کرد. روح الله عرب دوبار در دقيقه های ۱۸ و ۸۵ برای تيم پر سابقه آبادانی گلزنی کرد.


دراين مسابقه سعيد خانی، مجيد نورمحمدی و مهدی هاشمی نسب، هر سه از تيم ابومسلم در ۲۰ دقيقه آخراز زمين اخراج شدند و در پايان تماشاگران مشهدی با شعار هايی عليه خداداد عزيزی، رييس سازمان فوتبال ابومسلم و مهدی قياسی، سر مربی اين تيم، نارضايتی خود را بروز دادند .


ذوب آهن اصفهان در تهران مسابقه با تيم ناشناس داماش ايرانيان را پس از ۱۲۰ دقيقه تساوی يک بر يک به پيان برد. در نهايت ذوب آهن در ضربه های پنالتی پنج بر سه بازی را واگذار کرد . در دقيقه ۴۷ عليرضا کفشگر برای داماش و در دقيقه ۶۰ مهدی رجب زاده برای ذوب آهن گلزنی کردند .


پرسپوليس بعد از ظهر دوشنبه با تيم شهرک صنعتی کاوه رو به رو خواهد شد .


XS
SM
MD
LG