لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۱۹

پرسپوليس به تنهايی پيشتاز شد


تيم فوتبال پرسپوليس با برتری دو بر يک بر تيم پيکان به چهارمين پيروزی پياپی دست يافت
تيم فوتبال پرسپوليس با برتری دو بر يک بر تيم پيکان به چهارمين پيروزی پياپی دست يافت

تيم فوتبال پرسپوليس با برتری دو بر يک بر تيم پيکان به چهارمين پيروزی پياپی دست يافت و به تنهايی پيشتاز فوتبال ليگ برتر ايران شد.


در يکی ازديدنی ترين و پرتحرکترين رقابتهای اين دوره جام خليج فارس، دو تيم پرسپوليس و پيکان با يک بازی تهاجمی، اغلب يکضرب و رو به جلو، ديداری پاياپای را به نمايش گذاشتند و در حالی که فرصت گل بر روی هر دو دروازه بسيار بود، ياران افشين قطبی و حميد استيلی، نخستين تيم پيشتاز جام هفتم در پايان هفته چهارم شدند.


پرسپوليس ۱۲ امتياز دارد و سپاهان با تساوی با راه آهن دو امتياز از سرخپوشان پايتخت فاصله گرفت.


در حضور حدود ۶۰۰۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی، گل محسن خليلی در دقيقه ۴۲ به پرسپوليس برتری يک بر صفر در نيمه نخست را بخشيد. شروع نيمه دوم با گل دقيقه ۵۲ پرسپوليس همراه شد. سپهر حيدری توپی را که بعد برخورد با ديرک عمودی به جلو دروازه افتاده بود، پيش از دروازه بان و مدافعان تيم پيکان، به تور دروازه رساند.


پرسپوليس ۱۲ امتياز دارد و سپاهان با تساوی با راه آهن دو امتياز از سرخپوشان پايتخت فاصله گرفت

با اين که تک گل مهدی محمدی در پی يک ضربه کرنر و با ضربه سر اين مدافع پيش تاخته در دقيقه ۷۰ مزد ارزشهای بازی با روحيه تيم پيکان بود، اما شکست اين تيم و پيشروی پرسپوليس در ادعای قهرمانی را مانع نشد.


شکست صعنت نفت و تساوی سایپا


ملوان با پيروزی دو بر يک بر صنعت نفت در آبادان، خود ياد آور روزهای دور پرشکوه گذشته اش شد و حريف در حسرت بزرگی اش در آن روزها.


در حضور ۱۵۰۰۰ تماشاگرحاضر در ورزشگاه تختی آبادان، گل دقيقه ۲۱ صادق ميرقربانی دومين پيروزی بر دومين حريف شمالی پس از پگاه را نويد داد. اما در دقيقه ۲۸ گل خدامرادی نتيجه را برای نيمه نخست يک بر يک کرد و در نيمه دوم خدامرادی در دقيقه ۶۱ با زدن دومين گل خود، ملوان را به هر سه امتياز با ارزش اين بازی رساند.


سايپا با تساوی يک بر يک در برابر تيم جوان ذوب آهن در کرج، نشان داد که برای حضور در ليگ قهرمانان آسيا به عنوان نماينده فوتبال ايران، مشکلات بسياری پيش رو خواهد داشت، هرچند علی دايی، سرمربی تيم سايپا ادعا کرد که تيمش در اين بازی بايد ۱۵ گل می زد!


ابتدا با گل دقيقه ۱۹ محمد رضا خلعتبری ذوب آهن يک بر صفر پيش افتاد و در حالی که سايپا تنها نه دقيقه با شکست خانگی فاصله داشت، ابراهيم صادقی گل نجاتبخش را به ثمر رساند.


ذوب آهن در شرايطی به تساوی رسيد که در دقيقه ۳۴ حميد پروا را اخراجی داشت و بيشتر زمان مسابقه در خانه حريف را ده نفری بازی کرد.


در ديگر ديدار اين هفته نيز تيم فوتبال استقلال اهواز، نايب قهرمان فصل پيش، در کرمان دو بر يک مغلوب مس شد. در نخستين پيروزی فصل برای تيم مس، علی مولايی در دقيقه ‪ ۲۶ و مهدی کيايی در دقيقه ‪ ۷۱ گلزنی کردند. برای استقلال اهواز افشين کمايی در دقيقه ۶۵ گل زد.


در رشت دو تيم قعر نشين پگاه و ابومسلم مشهد با تساوی بدون گل به نخستين امتيازهای اين فصل رسيدند.
در شيراز تيم برق اين شهر با پاس همدان يک بر يک کرد. اوگوچا به پاس برتری داد اما حمله های تيم برق سرانجام با ضربه فريد عابدی نتيجه داد و تساوی برای ياران محمود ياوری حاصل شد.


XS
SM
MD
LG