لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۵۱

پيروزی سپاهان در نخستين گام


هر دو گل تيم سپاهان را مهدی سيد صالحی در دقيقه های ۲۰ با شليکی از جلو دروازه و ۳۰ با ضربه سر به ثمر رساند
هر دو گل تيم سپاهان را مهدی سيد صالحی در دقيقه های ۲۰ با شليکی از جلو دروازه و ۳۰ با ضربه سر به ثمر رساند

تيم فوتبال سپاهان، تنها نماينده ايران در جام ليگ قهرمانان آسيا، روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه در فولاد شهر اصفهان تيم الاتحاد سوريه را دو بر يک شکست داد . هرسه گل اين مسابقه در سی دقيقه نخست مسابقه به ثمر رسيد .


هر دو گل تيم سپاهان را مهدی سيد صالحی در دقيقه های ۲۰ با شليکی از جلو دروازه و ۳۰ با ضربه سر به ثمر رساند. او با بازوبند کاپيتانی، چهره شاخص اين بازی بود . گل اول اين بازی را برخلاف جريان بازی، اناس ساری در دقيقه ۱۲ با ضربه سر وارد دروازه سپاهان کرد . در نيمه دوم يک بازی کم تحرک و بی هيجان به نمايش در آمد .


در مسابقه ای که تماشای آن رايگان اعلام شد، از سوی خبرگزاری های داخلی ۱۵ تا ۲۵ هزار تماشاگر گزارش شده است . برروی سکوها ورزشگاه اختصاصی ذوب آهن، تيم ديگر اصفهانی، جای خالی نبود . سعيد کميل از کويت داوری اين بازی را به عهده داشت .


سپاهان در دومين ديدار رقابت های « ليگ » باشگاهی قهرمانان آسيا روز اول فروردين در عربستان بايد به پيکار تيم فوتبال الشباب برود

بازيکنان سپاهان : آرمناک پتروسيان، محسن بنگر، حميد عزيززاده، هادی عقيلی، فرشاد بهادرانی، محمد نوری، عبدالوهاب ابولهيل، ميثم سليمانی(سعيد بيات)، ابراهيم لوينيان، عماد رضا(حميد شفيعی) و مهدی سيدصالحی


سرمربی : لوکا بوناچيچ


سپاهان در دومين ديدار رقابت های « ليگ » باشگاهی قهرمانان آسيا روز اول فروردين در عربستان بايد به پيکار تيم فوتبال الشباب برود.


پرتاب نارنجک و مجروح شدن يک عکاس


به گزارش خبرگزاری مهر، پس از به ثمر رسيدن گل دوم سيد صالحی و برتری سپاهان، پرتاب نارنجک دست ساز در پشت دروازه تيم سوری، يک عکاس ايرانی را از ناحيه گوش دچار آسيب ديدگی شديد کرد .


خبرگزاری فارس نيز گزارش داد که : «ادامه پرتاب مواد محترقه در بين دو نيمه و آسيب ديدگی چند عکاس باعث شد تا گوينده ورزشگاه به تماشاگران هشدار دهد که چنين حرکت هايی منجر به محروميت سپاهان از ميزبانی مسابقه های بعدی می شود.»


سپاهان در حالی پيکارهايش را به همراه ساير تيم های برگزيده آسيا در جام قهرمانان باشگاه ها آسيا آغاز کرد که مساله محروميت استقلال به دليل اهمال در ارسال اسامی بازيکنانش تا موعد مقرر، فضای فوتبال ايران را نسبت به واژه « محروميت » حساس کرده است . پس از محروميت فوتبال ايران به دليل دخالت دولت در امر مديريت آن ( که به طور موقت لغو شده است ) محروميت استقلال از حضور در اين رقابت ها، ضربه دوم در چهار ماه اخير بوده است .


XS
SM
MD
LG