لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۳۱

اعتراض هواداران به مدیریت استقلال


طرفداران استقلال به دليل محروميت تيمشان خواهان برکناری مسئولان باشگاه استقلال شدند
طرفداران استقلال به دليل محروميت تيمشان خواهان برکناری مسئولان باشگاه استقلال شدند

طرفداران استقلال، در جریان بازی این تیم با صبا باتری، به دليل محروميت تيمشان از رقابت های قهرمانی باشگاه های آسيا، خواهان برکناری مسئولان باشگاه استقلال شدند .


هفته بيستم فوتبال دسته برتر ايران با توقف سايپا در برابر راه آهن و پيروزی استقلال در پيکاری پرگل همراه بود. استقلال بر تيم نه نفری صبا باتری سه بر دو پيروز شد .


در مسابقه استقلال و صبا باتری، آنچه بیش ازخود بازی مورد توجه خبرگزاری های داخلی قرار گرفت، شعارهای تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه بود.


در اين بازی، سی هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه، عليه مسئولان محروميت استقلال، شعارهای تندی بيان کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس شعارهایی که بيشتر جلب نظر کرد «مدير بی ‌لياقت نمی ‌خواهيم» و «آقايان همه با هم برويد» بودند . تماشاگران استقلال خواهان استعفای دسته جمعی مسئولان استقلال بودند.


گروهی تحت عنوان« رهبران هواخواهان» سعی به آرام کردن تماشاگران داشتند که موفق نشدند .


در اين مسابقه علی عليزاده در دقيقه هفت، علی انصاريان در دقيقه ۶۱ و امير حسين صادقی در دقيقه ۹۰ برای استقلال گلزنی کردند.


گل های صبا باتری در دقيقه های ۴۰ و ۶۹ به ترتيب توسط حامد حاجتی و سهراب بختياری زاده به ثمر رسيد. صبا باتری از دقيقه ۴۹ با اخراج امير حسين يوسفی ابتدا ۱۰ نفری و سپس در دقيقه ۶۷ با اخراج سعيد بيگی نه نفری شد.


استقلال با توجه به تساوی بدون گل سايپا در ورزشگاه راه آهن، با ۳۹ امتياز، به چهار امتيازی سايپای پيشتاز رسيد .


بازگشت تئو دو يونگ به هلند


در حالی که تئو دو يونگ، مربی هلندی استقلال بر روی نيمکت اين تيم نبود، صمد مرفاوی، سرمربی استقلال و مسئولان باشگاه غيبت او را به دليل ابتلا به آنفولانزا اعلام کردند.


اما خبرگزاری های داخلی، از قهر و بازگشت او به هلند، پس از دو هفته کار با استقلال نوشتند .


خبرگزاری های مهر و ايلنا علت غیبت یونگ را «اختلاف با کادر فنی بر سر گزينش بازيکنان در برابرصبا باتری» نوشتند و مهر ياد آور شد که در مسابقه هفته پيش در برابر فولاد نيز بر سر انتخاب دروازه بان، بين او و مرفاوی اختلاف نظر پيش آمده بود .


خبر گزاری فارس از بازگشت اين مربی هلندی در روز شنبه به وطنش خبر داد و نوشت «سران استقلال به تعهدات خود عمل نکرده اند.»


مرفاوی که در اين بازی مورد حمايت تماشاگران بود، ضمن آن که موضوع قهر مربی هلندی و اختلاف نظر را شايعاتی بی اساس خواند، خود را در قضيه محروميت استقلال در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسيا بی گناه دانست.


دايی شاکی شد!


در تساوی بدون گل سايپا با راه آهن، دايی از رفتار و حرکات اکبر ميثاقيان، سرمربی، و کادر فنی تيم راه آهن سخت شکايت داشت . او گفت که« نمی داند که اين چه فوتبالی است که آنان در تمام طول بازی از کنار خط به داور اعتراض می کنند و هيچ واکنشی در برابر کار آنان نيست؟»


چه فوتبالی است که به مربی یک تیم اجازه می دهد تا در تمام طول بازی از کنار خط به داور اعتراض کند ؟»
علی دایی

سرمربی تيم سايپا، که تيمش هفته پيش هم يک بر يک در برابر ملوان متوقف شده بود، از زمين بد راه آهن گله کرد و گفت که چگونه می شود با اين شرايط از سال آينده با ۱۸ تيم « ليگ» حرفه ای را برگزار کرد .


کاپيتن پيشين تيم ملی فوتبال ايران، با توجه به نتايج بد هفته های اخير تیم سایپا گفت :«کار مشکل شد. ولی مطمئن باشيد سايپا قهرمان ليگ می شود.»


شکست سپاهان


تيم سپاهان، که هفته پيش تا رده سوم رده بندی صعود کرد، در هفته بيستم با نتيجه دو بر يک در خانه برق شيراز تن به شکست داد .


محمد نوری در دقيقه ۴۴ طی يک ضد حمله، تيم سپاهان را با برتری يک بر صفر به رختکن فرستاد . اما در دقيقه ۷۰ ستار زارع گل تساوی بخش را برای ميزبان به ثمر رساند و چهار دقيقه بعد روبرت مارکوسی تازه نفس، دومين گل برق را وارد دروازه سپاهان کرد.


سر مربی ذوب آهن دچار ضربه مغزی شد


تيم فوتبال ذوب آهن در حالی در ميزبانی تيم فجر سپاسی شيراز به تساوی يک بر يک رسيد که محمد رضا کربکندی، سرمربی اين تيم در جريان بازی حضور نداشت .


به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمد رضا کربکندی، دروازه بان پيشين تيم ملی ايران، در خانه اش، دچار ضربه مغزی شده است .


سرانجام در آخرين مسابقه روز جمعه تيم فولاد دراهواز با پيروزی دو بريک بر مس کرمان، به اولين موفقيت خود در اين فصل دست يافت .


آخرين ديدار هفته‌ بيستم ميان تيم‌های پرسپوليس و پيکان روز يکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


در روز پنجشنبه، 22 فوریه، مدير ورزشگاه آزادی اعلام کرده بود که به دليل انجام چهار مسابقه در طول يک هفته و تخریب چمن زمين ورزشگاه، مانع انجام اين مسابقه خواهد شد. اما با تماس کيومرث هاشمی، سرپرست فدراسيون فوتبال، با او اين تصميم منتفی شد .


ديدار تيم‌های پاس بااستقلال اهواز و ملوان با ابومسلم نيز به دليل حضور ياران اين تيم ها در اردوی تيم ملی اميد برای بازی با تيم المپيک استراليا، به بعد موکول شد.


XS
SM
MD
LG