لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۲۹

شکست شاراپووا از ارغوان رضايی


شاراپووا پس از هفت هفته غيبت به دليل مصدوميت، برای نخستين بار در صحنه تنيس حاضر می شود.
شاراپووا پس از هفت هفته غيبت به دليل مصدوميت، برای نخستين بار در صحنه تنيس حاضر می شود.

ارغوان رضايی تنيس باز فرانسوی ايرانی الاصل با شکست ماريا شاراپووا، تنيس باز نامدار جهان در دو ست پياپی به فينال رقابت های تنيس استانبول راه يافت.


ارغوان رضايی روز پنجشنبه با شکست شارا پوا با نتيجه شش بردو و شش برچهار به فينال اين رقابت راه يافت و بايد در مرحله پايانی با حريف روس النا دمنتيه وا روبه رو شود.


رضايی برای رسيدن به نیمه نهایی از سد تنيس بازان نامداری چون ونوس ويليامز آمريکايی گذشته است. رضايی در مرحله يک هشتم پايانی ويليامزرا ۴-۶ و ۴-۶ شکست داد و سپس در يکچهارم پايانی با بازگشتی دو باره از شکست در ست نخست، توانست ۶-۱، ۱-۶ و ۴-۶ مگان شانسی، تنيس باز با تجريه آمريکايی را شکست دهد

رضايی برپیش از بازی با شاراپوا از سد تنيس بازان نامداری چون ونوس ويليامز آمريکايی گذشته بود. رضايی در مرحله يک هشتم پايانی ويليامزرا ۴-۶ و ۴-۶ شکست داد و سپس در يکچهارم پايانی با بازگشتی دو باره از شکست در ست نخست، توانست ۶-۱، ۱-۶ و ۴-۶ مگان شانسی، تنيس باز با تجريه آمريکايی را شکست دهد.


شاراپووا در يکچهارم پايانی از سد اگنيژکا رادوانسکا، تنيس باز رده هفتم اين مسابقه ها ۲-۶، ۶-۳ و ۰-۶ گذشت. اين مسابقه ها پيش در آمد مسابقه های « اوپن» فرانسه بر روی خاک رس محسوب می شود.


حريف نيمه پايانی شاراپووا خانم ارغوان رضايی بود که به عنوان شگفتی آفرين اين مسابقه ها نام گرفته است. پيروزی او بر ستاره رده بالای جهان ، ونوس ويليامز بازتابی گسترده داشت.


شاراپووا پس از هفت هفته غيبت به دليل مصدوميت، برای نخستين بار در صحنه تنيس حاضرشده بود. آخرين حضور او در صحنه به هنگام شکست از سره ها ويليامز در ميامی بود.


XS
SM
MD
LG