لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۴۸

اگر در حصر پایان بگیرند...


زهرا رهنورد، میر حسین موسوی و مهدی کروبی بیش از شش سال است در حصر خانگی به سر می برند
زهرا رهنورد، میر حسین موسوی و مهدی کروبی بیش از شش سال است در حصر خانگی به سر می برند

مهدی کروبی ۸۰ ساله است، میرحسین موسوی ۷۶ ساله و زهرا رهنورد ۷۱ ساله. کروبی و موسوی هر یک تا کنون به دلایل مختلف از جمله مشکلات قلب و عروق به بیمارستان منتقل شده اند. بیش از شش سال گذشته را در حصر خانگی بوده‌اند که شرایطش چه از نظر جسمانی و چه به لحاظ روحی، بی‌تردید تجربه دلپذیری نیست و به بهبود کسالت کمکی نمی‌کند.

در تازه ترین مورد، اخیراً برای قلب مهدی کروبی باتری کار گذاشته شد و پس از چند روز کوتاه مجددا به حبس خانگی باز گردانده شد. فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد هم چند روز پیش از وضعیت جسمانی آن ها ابراز نگرانی کرده بودند.

اگر حصر برای رهبران سبز تبعات جانی داشته باشد، باید در انتظار چه عواقبی بود؟ در صورت وخامت حال و درگذشت احتمالی هر یک از این سه نفر در حصر، واکنش هوادارانشان چه خواهد بود؟ آیا این جامعه هوادار از انسجام لازم برای عکس‌العمل برخوردار است؟ این رویداد احتمالی، چه عواقبی برای حکومت خواهد داشت؟ برای حسن روحانی که تا کنون چند بار وعده رفع حصر داده چطور؟

ساعت ششم - اگر در حصر به پایان برسند...
please wait

No media source currently available

0:00 0:38:31 0:00
لینک مستقیم

در این برنامه نظر دو کارشناس را در کنار دیدگاه مخاطبان رادیو فردا می‌شنویم: مرتضی کاظمیان تحلیلگر سیاسی و حسین قاضیان جامعه شناس

XS
SM
MD
LG