لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۳۲

دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، روز سه‌شنبه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. این نخستین سخنرانی دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهوری ایالات متحده در سازمان ملل است.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. این نخستین سخنرانی دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهوری ایالات متحده در سازمان ملل است.

دونالد ترامپ در آغاز سخنرانی خود به تحولات مثبت در اقتصاد آمریکا (بالا بودن نرخ سهام و پایین بودن میزان بیکاری ) از زمان انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا تاکنون اشاره کرد.

دونالد ترامپ تصریح کرد که در دوران کنونی تروریسم و افراط گرایی تقویت شده و به همه نقاط جهان گسترش یافته است .

دونالد ترامپ در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد: به عنوان رییس جمهور آمریکا، برای من همیشه آمریکا الویت دارد و متقدم است. همانگونه برای رهبری، کشورش متقدم است.

رییس جمهوری آمریکا تاکید کرد: ما به دنبال تحمیل شیوه زندگی خود به دیگر مردم جهان نیستیم . اما به گذارید (این شیوه) به عنوان نمونه ای بدرخشد.

دونالد ترامپ حکومت ایران را رژیمی «بی پروا» خواند که سرمایه های کشور را هزینه جنایتکارانی چون بشار اسد می کند.

رییس جمهوری آمریکا تاکید کرد که حکومت ایران می بایست به تروریسم پایان دهد.

دونالد ترامپ با اشاره به توافق هسته ای ایران و شش قدرت جهانی به عنوان «یک توافق بد» تاکید کرد که آمریکا هرگز در قرارداد یک‌طرفه‌ای که هیچ سودی برای این کشور نداشته باشد، باقی نخواهیم ماند.

رییس جمهوری آمریکا: حکومت ایران سرمایه این کشور را خرج گروه هایی مانند حزب الله و حماس می کنند. این در حالی است که این ثروت متعلق به مردم ایران است که در سوریه و یمن هزینه می شود.

دونالد ترامپ : توافق هسته ای با ایران، بدترین توافق یک طرفه ای است که آمریکا تاکنون امضا کرده است. این توافق هسته ای باعث شرمندگی آمریکا است.

دونالد ترامپ: حکومت ایران، یک کشور به لحاظ تاریخی غنی و ثروتمند را به کشوری یاغی با اقتصادی نحیف بدل کرده است. کشوری که اکنون صادرات آن فقط خشونت و خونریزی شده است

XS
SM
MD
LG