لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۳۵

یک افسر پلیس در زاهدان به ضرب گلوله افراد مسلح کشته شد


عکس تزئینی است
عکس تزئینی است

گزارش‌ها حاکی است که روز سه شنبه ۱۸ دی یک خودروی پلیس راهنمایی و رانندگی در زاهدان توسط افراد مسلح مورد حمله قرار گرفته و یک افسر پلیس کشته شده است.

خبرگزاری صدا و سیما نوشته است، دو سرنشین یک موتور سیکلت ساعت ۱۹ و۵۳ دقیقه به سوی خودروی گشت پلیس راهنمایی و رانندگی تیراندازی کردند.

این خبرگزاری می افزاید، در این تیراندازی یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی کشته و یک سرباز وظیفه نیززخمی شده است.

خبرگزاری تسنیم،نزدیک به سپاه پاسداران، نیز هویت این افسر راهنمایی و رانندگی را سرگرد غلامحسین جان دوست اعلام کرده و نوشته است، سرباز وظیفه هادی پیشه ور در جریان این تیراندازی مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

طبق این گزارش غلامحسین جان ‌دوست متاهل و اهل شهر تربت جام در استان خراسان رضوی بود.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این تیراندازی را برعهده نگرفته است. ولی رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران عاملان این تیراندازی را «اشرار» معرفی کرده‌اند.

در همین زمینه، محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان سه شنبه شب به ایرنا گفته است: سرگرد جان دوست مامور راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم ترافیکی در زاهدان مشغول به خدمت بود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرده است: پیگیرهای لازم برای شناسایی و دستگیری ضاربان ادامه دارد.

ایرنا می‌گوید، راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان سعدی غربی حدفاصل خیابان کوثر و مکران با رگبار گلوله بر روی گشت خودرویی راهور زاهدان یک افسر راهور را کشته و یک سرباز وظیفه نیز که در صحنه حضور داشته را مجروح کرده‌اند.

پیش از این نیز نیروهای انتظامی و دولتی در استان سیستان و بلوچستان هدف حملات مسلحانه قرار گرفته بودند و مقام‌های انتظامی گاه از شناسایی و بازداشت عاملان این حملات خبر داده‌اند.

با استفاده از گزارش ایرنا، فارس، تسنیم و خبرگزاری صدا و سیما؛ خ
XS
SM
MD
LG