دیدار خانوادگی برای «عذرخواهی» از راننده اسنپ

پویه نوریان (نفر دوم از راست) همراه با پدر و مادرش و سعید عابد (نفر اول از چپ)

انتشار تصویری از «پویه نوریان»، مسافری که راننده اسنپ او را به خاطر «بدحجابی» از خودرو خود پیاده کرد، در کنار این راننده اسنپ، موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

تصویر بالا، خانم نوریان (نفر دوم از راست)‌ را نشان می‌دهد که همراه مادر خود کنار سعید عابد (نفر اول از چپ)، راننده اسنپ، ایستاده‌اند، دیداری که گفته می‌شود با هدف «عذرخواهی» وی از راننده انجام شده است.

احسان بداغی، خبرنگار روزنامه ایران، در صفحه توئیتر خود نوشته که «صورت یخ‌زده مادر و نگاه هاج و واج و خالی از نور دختر نشان می‌دهد چقدر این عذرخواهی از ته دل بوده».

امیر رشیدی هم در توئیتر چنین واکنش نشان داده است: «انگار از شکنجه کردن این دختر احساس رضایت نکرده بودند، حالا پای خانواده‌اش را هم کشیدند وسط».

و کاربری با نام «حضرت بورخس» نیز این سئوال را مطرح کرده که «کاش بگید این سعید عابد کیه؟ شغلش جز رانندگی اسنپ چیه؟ اینجا کجاست؟ دفتر کیه؟»

خانم نوریان چند روز پیش با انتشار توئیتی عنوان کرد که راننده اسنپ او را به بهانه «بدحجابی» از خودرو پیاده کرده بود.

این امر اگرچه اعتراض مخالفان حجاب اجباری را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت، اما از سوی دیگر با استقبال حامیان حکومت ایران و مقامات جمهوری اسلامی مواجه شد و از جمله سخنگوی قوه قضاییه از سعید عابد تقدیر کرد.