تداوم انتشار اخبار ضدونقیض از وضعیت برادران صدرالساداتی

مهدی صدرالساداتی

در پی انتشار اخباری از حضور برادران صدرالساداتی در قم و «اختفای اختیاری» آنان، حساب اینستاگرامی منسوب به مهدی صدرالساداتی ضمن انتشار تصویری از جاده کیاسر نوشت که «نه در قم هستیم و نه اختفای اختیاری داشتیم».

روز پنج‌شنبه گزارش‌هایی درباره ناپدید شدن مهدی و روح‌الله صدرالساداتی منتشر شد. پس از آن مجتبی ذوالنور، نماینده قم در مجلس، اعلام کرد که آنان به خانه برادرِ غفار عباسی مراغه‌ای درقم رفته‌اند.

غفار عباسی یک روحانی است که برخی او را «جن‌گیر» می‌خوانند، اما مهدی صدرالساداتی ضمن رد این ادعا گفته است که او «اهل عرفان است».

پس از انتشار این سخنان، پدرِ برادران صدرالساداتی در یک ویدئو اعلام کرد که هم‌چنان از پسران خود خبری ندارد.

صفحه اینستاگرام مهدی صدرالساداتی نیز ضمن انتشار تابلویی در جاده که پنج کیلومتری کیاسر را نشان می‌دهد، ضمن تکذیب حضور این دو برادر در قم نوشت: «نه در قم هستیم و نه اختفای اختیاری داشتیم. خدا به همه رحم کند.»

با این حال احمد امیرآبادی در توئیتر خود نوشت که آنان به قم آمده و سپس به سمت کیاسر حرکت کرده‌اند.

مهدی صدرالساداتی، داماد محمدرضا مدرسی یزدی عضو شورای نگهبان، گزارش‌هایی درباره وضعیت مالی فرزندان مقامات جمهوری اسلامی منتشر کرده است.

از جمله وی اخیراً با انتشار یک ویدئو ادعا کرد که یک مجموعه آپارتمانی به ارزش هزار میلیارد تومان در خیابان فرشته تهران متعلق به آذرمیدخت طباطبایی، همسر علی شمخانی، است.

روح‌الله صدرالساداتی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری غلامعلی نعيم‌آبادی امام جمعه بندرعباس را شکست داد و از جمله روحانیون جوان عضو این مجلس است.