۱۹ خبرنگار صداوسیما و «تعداد زیادی» از نمایندگان مجلس به کرونا مبتلا شده‌اند

تاکنون ۱۹ نفر از خبرنگاران صداوسیما به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

این خبر را روز دوشنبه ۴ فروردین، مهرداد سیدمحمدی، رئيس خبرگزاری صداوسیما در توئیتر خود منتشر کرده است.

او جزئیاتی درباره این خبر و وضعیت این افراد نداده است ولی گفته است همکارانش «در خط مقدم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در خصوص کرونا» بوده‌اند.

در روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی انتقادات زیادی درباره پنهانکاری صداوسیما در زمینه اطلاع‌رسانی درباره ورود و شیوع کرونا در ایران مطرح شده بود.

همچنین برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با اشاره به ابتلای عاطفه میرسیدی به بیماری کرونا، مجری صداوسیما به سابقه اظهارات او درباره کرونا اشاره کرده‌اند.

این مجری بخش خبر صداوسیما پیش از این گفته بود که کرونا ترس ندارد و خودش به کرونا مبتلا شده و پس از مدت کوتاهی درمان شده است.

با این حال خبرهای تازه نشان می‌دهد که او درمان نشده و به این بیماری مبتلا شده است.

خبرگزاری فارس هم خبر داده است که عبدالله سید احمدی‌ زاویه، سردبیر شیفت بامدادی این خبرگزاری به علت ابتلا به کرونا فوت کرده است.

علی لاریجانی: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس کرونا دارند

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلام هم روز دوشنبه در بازدید از یک بیمارستان گفت: «مراجعه مردم به نمایندگان و مواجهه آنان با مردم و انتخابات اسفند ماه وضعیت مجلس ایران را با دیگر کشورها متفاوت کرده بود و به همین دلیل وزیر بهداشت نامه‌ای به مجلس نوشت و خواستار عدم تشکیل جلسات مجلس شده بود. البته تست‌های گرفته شده از نمایندگان هم نشان داد که حجم زیادی از آنها با کرونا درگیر بودند.»