ادعای مقام نظامی ایران: ضدانقلاب از اراذل ‌و ‌اوباش حمایت می‌کند

یک مقام ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز جمعه مدعی شد که شواهدی از «حمایت» مخالفان جمهوری اسلامی از «اراذل و اوباش» به دست آمده است.

به گزارش روز جمعه، ۱۱ مهر، در خبرگزاری تسنیم، مجید میراحمدی، جانشین معاونت امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، در دیدار با امام جمعه اصفهان این ادعا را مطرح کرده است.

وی گفت: «سررشته‌هایی از حمایت گروه‌های معاند و ضدانقلاب از اراذل و اوباش به دست آمد.» این مقام ستاد کل نیروهای مسلح به این «شواهد» اشاره‌ای نکرده است.

آقای میراحمدی در عین حال از راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با «اراذل و اوباش» در نیروی انتظامی، در سطح همه استان‌ها و شهرستان‌ها از مردادماه و نیز دستور رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی خارج از نوبت به این نوع پرونده‌ها تمجید کرد.

به گفته او، از زمان تشکیل این قرارگاه، «اقدامات موثر و خوبی» انجام شده و «تا خشکانده شدن ریشه پدیده اراذل و اوباش» در کشور تداوم خواهد داشت.

او به جزئیات این اقدامات هم هیچ اشاره‌ای نکرد.

پس از افتتاح قرارگاه یادشده، قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، گفته بود: «اگر فردی سلاح سرد و گرم در دست گرفت و موجب رعب و وحشت مردم شد در صحنه به نحوی برخورد می‌شود که دیگر نتواند یک چنگال را به راحتی با دست نگه دارد.»