فرمانده سپاه وعده افزایش تولید، مقابله با فساد، کمک به خانواده‌ها و رهایی فضای مجازی از «ولنگاری» را داد

فرمانده سپاه در اظهارات خود نگفته که سپاه پاسداران با چه برنامه و طرحی قرار است مشکلات مورد اشاره خود را حل کند.

فرمانده سپاه پاسداران روز سه‌شنبه سوم فروردین در نامه‌ای به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، وعده‌های زیادی داد از جمله افزایش تولید، مقابله با فساد، کمک به خانواده‌ها و رهایی فضای مجازی از آنچه که «ولنگاری» خواند.

حسین سلامی با اشاره به پیام نوروزی رهبر جمهوری اسلامی درباره مشکلات فراوانی که ایران با آن دست به گریبان است، گفت که سپاه پاسداران خود را در نقطه مرکزی مخاطبان این «فرمان‌های نورانی» قرار داده است.

او علی خامنه‌ای را «آقا جان» خطاب کرده و مدعی شده است: «آن‌قدر می‌سازیم، تولید می‌کنیم، به یاری مردم می‌شتابیم ، با فساد مقابله می‌کنیم، فناوران جوان را بسیج می‌کنیم، گروه‌های بی‌شمار بسیجی را در میدان عزت مردم گسیل می‌داریم، خانواده‌ها را یاری می‌کنیم تا توانمند شوند و قدرت می‌سازیم تا دشمن ناتوان شود و دیگر یارای تعقیب سیاست‌هایش را نداشته باشد».

فرمانده سپاه همچنین وعده داده که فضای مجازی را از آنچه که «ولنگاری» خوانده است «رها» می‌کند.

«ولنگاری» در فضای مجازی را رهبر جمهوری اسلامی در سخنان اول فروردین امسال خود بیان کرد و با طرح این ادعا که «دستگاه‌های جاسوسی آمریکا» و اسرائیل قصد دارند از طریق فضای مجازی و «شیوه‌های روانی مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهد»، گفت نباید «فضا را در اختیار دشمن قرار دهیم».

فرمانده سپاه در اظهارات خود نگفته که سپاه پاسداران با چه برنامه و طرحی قرار است مشکلات مورد اشاره خود را حل کند و چرا در ۴۲ سال گذشته که نظام جمهوری اسلامی مستقر بوده است، نه تنها این مشکلات حل نشده بلکه کشور با بحران‌های متعدد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مشروعیت جهانی روبروست.

بر اساس گزارش خبرگزاری‌های ایران/ک.ر