آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما درگذشت

خبرگزاری‌های ایران روز شنبه ۷ فروردین از درگذشت آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما خبر دادند. این رسانه‌ها علت مرگ خانم نامداری را «خودکشی» اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری مهر به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد.

بر اساس این گزارش، خانم نامداری به دلیل سفر اعضای خانواده خود در چند روز آخر عمر خود تنها بوده که در نهایت پدر و مادر وی پس از مدتی بی‌خبری با ورود به خانه او، جسد وی را می‌یابند.

مهر می‌نویسد که در بررسی‌های بیشتر از پیکر آزاده نامداری معلوم شد که او خودکشی کرده است.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم نیز با تایید این خبر گفت: «خانواده خانم نامداری دو روز از او بی‌خبر بودند تا اینکه امروز، هفتم فروردین ماه ساعت ۱۸ و ۳۸ دقیقه مادرش به منزل او در یکی از برج‌های سعادت آباد می‌رود و تن بی‌جانش را می‌بیند که با اورژانس تماس می‌گیرد.»

انتشار عکس‌های بدون حجاب خانم نامداری در سفر شخصی وی به سوئیس در مردادماه ۹۶ جنجال‌برانگیز شده بود، چرا که وی همواره در رسانه‌ها از چادر به عنوان «حجاب مناسب برای زنان» دفاع کرده بود. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن زمان وی را به «دورویی و ریا» متهم کرده بودند.

در این حال خود آزاده نامداری در واکنش به این نوشته‌ها، انتشار عکس‌هایش را به مثابه «تجسس در خصوصی‌ترین بخش‌های زندگی» خود دانسته و گفته بود که در این مهمانی تنها «نزدیکان و محارم» وی حضور داشتند.