عدم اعزام تیم‌های ملی ژیمناستیک به آسیا به دلیل «نداشتن ایمیل ثبت‌نام»

عنوان شده که با وجود برنامه‌ریزی، ثبت‌نام در این مسابقات از سوی فدراسیون ژیمناستیک انجام نشده است

تیم ملی جوانان و بزرگسالان ژیمناستیک ایران به دلیل عدم ثبت‌نام، امکان حضور در مسابقات آسیایی را از دست دادند. عنوان شده که مسئولان فدراسیون ایمیل ثبت‌نام این مسابقات را در اختیار نداشته‌اند.

با وجود برنامه‌ریزی و برگزاری اردوی تدارکاتی برای حضور ملی‌پوشان جوان ایران در دهمین دوره مسابقات ژیمناستیک جوانان آسیا در خردادماه به میزبانی سنگاپور، ثبت‌نام در این مسابقات از سوی فدراسیون ژیمناستیک انجام نشده است.

تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان نیز به دلیل مشابه امکان حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داده است.

ایسنا روز شنبه، ششم خرداد، در این زمینه نوشت: «برای این اعزام باید از سوی فدراسیون ایران و به وسیله ایمیل اسامی ورزشکاران تایید می‌شد، اما با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون ایمیل را در اختیار ندارند، نتوانستند اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.»

بیشتر در این باره: با عدم صدور روادید، تیم کاراته ایران به آمریکا نرفت، بسکتبال زنان از کاپ آسیا بازماند

در سال‌های گذشته ملی‌پوشان ایران در رشته‌های مختلف نیز به دلایل مختلف با عدم‌ اعزام به مسابقات مهم بین‌المللی روبه‌رو شده‌ بودند و ملی‌پوشان شاخه‌های مختلف ژیمناستیک نیز از این مسئله در امان نبوده‌اند.

مربی تیم ملی جوانان ژیمناستیک در این زمینه گفته است: «ثبت‌نام ورزشکاران انجام نشده و با توجه به اینکه دیگر فرصتی برای ثبت نام نبود اردوی تیم ملی روز گذشته تعطیل شد.»

امیر عظیمی تاکید کرده است «با وجود افرادی که ایمیل را در اختیار دارند، همچنان این داستان‌ها را داریم».

با استفاده از گزارش‌های ایسنا و رادیوفردا/ پ. م./ ف. دو.