فرازهایی منتشر نشده از وصیت‌نامه آیت‌الله خمینی

توجه: این مطالب بخش‌هایی منتشر نشده و سانسور شده از وصیت‌نامه آیت‌الله خمینی است که از طریق امداد الهی به دست ما رسیده است.

همه فرزندان عزیز و جوان و برومند و غیره من بدانند که در کشور عزیز و خوب و معنوی ما همه مشکلات و بلایا به خاطر جنایت‌های دوران رضا و محمدرضا و قاجار و هخامنشی و ساسانیان و مادهای ملعون و باقی است و انشاءالله این نظامی که من نهادم و نهاده‌تر هم خواهد شد جوری پیش خواهد که هیچ بلایی کشور ما را نگیرد. یعنی بعد از اینکه انشالله تعالی برق و آب و غذا و زمین و اینجور چیزها را مجانی کردیم بلایا را هم ممنوع و مجانی می‌کنیم تا امت اسلام زیر بیرق ما تا منتهاالیه بمانند.

یکی از وصیت‌های این پدر پیر به مسئولین و فرزندان عزیز صاحب مقام من این است که در هنگام بلا و غیر بلا دست و پای خودشان را گم نکنند و برخود مسلط باشند. ما خودمان هر وقت بلایی بر سر مملکت آمد خودمان را گم نکردیم و بر همه مسلط بودیم. مثلاً وقتی صدام یزید کافر به کشور حمله کرد، ما گم نکردیم و مسلط بودیم. وقتی گفتند بیاید صلح کنید، ما گم نکردیم. وقتی شیمیایی زد و جوانانی تاول زدند ما سر موضع بودیم و شل نکردیم. وقتی موشک زد و تعدادی از فرزندان ما زیر آوار رفتند ما بر اوضاع مسلط بودیم و سفت بود. اصلاً خودتان را گم نکنید. انقلابی واقعی خودش را در اینجور مواقع گم نمی‌کند تا راه حل خودش پیدا شود. چند باری هم که پیدا شدن راه حل کمی طول کشید احمد عزیزم که بر دست خط ما تسلط خاصی دارد خودش یک چیزی نوشت از طرف ما و در خواب هم انگشت ما را زیرش چسباند و خوشبختانه مشکل هم حل شد. پس خودتان را در اینجور مواقع گم نکنید و پیدا کنید که خودش پیدا می‌شود و هراسی از این نیست.

در هنگام بحران حوزه‌های معزز علمیه و عظام معظم علیه قدس سره شریف خیلی وظیفه مهمی دارند. یکی از دلایل و ریشه‌های این بلاها و غیر بلاها معصیت‌های مشتی گناهکار و دشمنان و و آمریکا و اسرائیل و جاسوس است. عزیزان معظم و علمیه‌ها مدنظر داشته باشند که حتماً باید کم‌کاری و معصیت و نامحرم و زنا و اینجور مسایل باقی اقشار را جبران کنند و با خواندن چندباره اذکار مقدسه و دعا و نوحه و توسل و توکل و تفکر و تفحص و تدبر و تحول و اینها سعی کنند جبران کنند تا جلوی بلا و غیربلا گرفته شود. پس وصیت می‌کنم عزیزان حوزه به هیچ وجه به مناطق بلازده نروند، چون بلا معمم و غیرمعمم ندارد و همه را می‌برد و به حضور آنها در پشت بلا بیشتر احتیاج است و ما هر چه می‌کشیم از پشت بلاست.