استاندار مازندران: اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند، دشمن قبل از همه او را بالای دار می‌فرستد

محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران

استاندار مازندران روز یکشنبه اول آبان در سخنانی پیرامون اعتراضات مردمی، به مدیران اصلاح‌طلب و اصولگرا هشدار داد که چنانچه در آینده «اتفاقی برای ایران بیفتد» هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌توانند قسر در بروند، بلکه «قبل از همه» بالای دار می‌روند.

محمود حسینی‌پور در جلسه شورای اداری استان گفت: «خبر دارم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که آینده چه اتفاقی می‌افتد و خواهد افتاد؛ همه اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا گوش‌ها را باز کنند تا اگر کسی تصورش این است، اتفاقی برای ایران بیُفتد بداند دشمن اول از همه با او کار دارد و تصور نکند با او کاری ندارد بلکه قبل از همه او را بالای دار می‌فرستند».

این مقام استانی اضافه کرد که جمهوری اسلامی ایران «مدیر انقلابی» می‌خواهد که «تا شهادت پای انقلاب اسلامی باشد».

او با بیان این‌که مطلع شده برخی مدیران دولتی همزمان با شکل‌گیری دور جدید اعتراضات به گمانه‌زنی و تحلیل در مورد آینده جمهوری اسلامی پرداخته‌اند گفت که از همین رو، «مامورانی را استخدام کردیم تا مدیران را رصد کنند».

حسینی‌پور همچنین، رسانه‌ای شدن جان باختن مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد را به «بمباران تبلیغی علیه جمهوری اسلامی» نسبت داد که به گفته او، «حتی قشر خاکستری جامعه» را هم با خود همراه کرد.

این مقام استانی بدون ارائه هیچ‌گونه مدارک و یا مستنداتی مدعی شده که اغلب بازداشت‌شدگان اعتراضات جاری در ایران «از خانواده‌های کم بضاعت، فرزندان طلاق و آسیب‌دیده اجتماعی بودند».

دور جدید اعتراضات مردمی در سراسر ایران با شعار محوری «زن، زندگی، آزادی» از ۲۶ شهریور پس از انتشار خبر جان‌ باختن مهسا امینی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.