چهار عضو نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان کشته شدند

خبرگزاری فارس روز یک‌شنبه، ۱۵ آبان، از کشته شدن چهار عضو نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

در گزارش این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران، به نقل از علی‌رضا صیاد، فرمانده انتظامی شهرستان بمپور آمده است که این حادثه در ایستگاه انتظامی و حفاظت جاده‌ای محور ایرانشهر – بمپور رخ داده است. منابع خبری در شبکه‌های اجتماعی محل این رخداد را پاسگاه کاسکین ذکر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بمپور، در گفت‌وگو با فارس گفت که عامل قتل ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه در این ایستگاه انتظامی، یکی از سربازان ارتش بوده است.

او «اختلاف شخصی بین سرباز ضارب با یکی از سربازان» را باعث این تیراندازی عنوان کرده و گفته است که فرد ضارب دستگیر شده است.

همزمان به گزارش خبرگزاری ایلنا، سلمان برهانی، فرماندار بمپور خبر می‌دهد که شامگاه شنبه بر اثر آتش‌سوزی در یک جایگاه سوخت در بمپور، چهار نفر از سرنشینان یک خودرو که زن و بچه بودند در آتش سوختند.

اخبار مربوط به حوادث ناگوار و خشونت‌بار در سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده است که از آن جمله می‌توان به سرکوب مرگبار معترضان، و کشته شدن سجاد شهرکی، امام جمعه شیعه در زاهدان و مصطفی غلامیان از اعضای سپاه در ایست‌بازرسی شهرستان خاش در یک هفته گذشته اشاره کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نهم آبان نیز از کشته شدن یک مأمور پلیس و زخمی شدن سه مأمور دیگر در یک درگیری با یک گروه مسلح در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای خیرآباد از توابع شهرستان ایرانشهر خبر داده بود.