فیلمبردار ویژه‌برنامه باشگاه پرسپولیس هم «به کما رفت»

علی انصاریان و مهرداد میناوند دو چهره مطرح فوتبال در ایران که بر اثر کرونا جان باختند

یک وب‌سایت خبری از به کما رفتن فیلمبردار ویژه‌برنامه‌ای خبر داد که مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو چهره فوتبال ایران، پس از حضور در آن به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند.

وب‌سایت شمانیوز این خبر را روز شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه منتشر کرد، ولی هنوز جزئیات دیگری در این باره منتشر نشده است.

مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو چهره مطرح فوتبال در ایران که روز ۲۲ دی‌ماه مهمان ویژه‌برنامه باشگاه پرسپولیس برای دربی بودند و مسابقه را در استودیوی این برنامه تماشا کردند، در روزهای گذشته جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

وب‌سایت خبرآنلاین پیشتر نوشته بود که در جریان تماشای آن بازی ظاهرا پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشده و زمینه‌ساز انتقال بیماری شده است.

این وب‌سایت همچنین نوشته بود: «به نظر می‌رسد مهرداد پیش از برنامه کرونا داشته و در روزهای بعدی علائم اولیه خودش را نشان می‌دهد.»

حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و پزشک اورژانس پس از درگذشت مهرداد میناوند در توییتی درباره احتمال ابتلا و حتی مرگ سایر چهره‌های شناخته‌شده به ویژه در حوزه فیلم و سریال هشدار داده بود.

آقای کرمانپور همچنین آورده بود: «مهرداد میناوند آخرین نخواهد بود، روی استودیوهای ضبط برنامه و تهیه فیلم و سریال نظارت چندانی نیست.»

او همچنین گفته بود که در چند برنامه‌ای که شرکت کرده است، علاوه بر نبود سیستم تهویه مناسب، عوامل برنامه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند.

پیشتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با عملیلات کرونا در تهران اواسط آبان ماه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان صدا و سیما درخواست کرده بود که با توجه به شیوع کرونا، هرچه سریع‌تر نسبت به توقف پروژه‌های سینمایی اقدام کنند؛ درخواستی که با واکنش تند برخی از هنرمندان و فیلمسازان روبه‌رو شد.

از زمان شیوع کرونا در ایران، شماری از چهره‌های مشهور سینمایی و ورزشی جان خود را از دست داده‌اند.

محسن باوی، خسرو سینایی، کامبوزیا پرتوی، چنگیز جلیلوند و اکبر عالمی از آن جمله‌اند.