لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۰۹

پيروزی پرگل استقلال مقابل پاس همدان


تیم استقلال توانست با نتیجه چهار بر دو بر پاس همدان غلبه کند.
عکس از ایسنا
تیم استقلال توانست با نتیجه چهار بر دو بر پاس همدان غلبه کند. عکس از ایسنا

تيم استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز سه شنبه در ديداری پرگل و تماشايی تیم پاس را در همدان چهار بر دو شکست داد.


گلهای تيم استقلال توسط علی عليزاده در دقيقه ۲۹، مجتبی جباری در دقيقه های ۷۱ و ۷۳ و آرش برهانی در دقيقه ۲+۹۰ به ثمر رسيد. برای پاس محمد غلامی در دقيقه ۴۸ و حنيف عمران زاده در دقيقه ۵+۹۰ گل زدند.


نيمه نخست تنها يک گل داشت و پاس سياوش اکبرپور به علی عليزاده باعث شد تا او با دروازه بان پاس تک به تک شود و تک گل نيمه نخست را در دقيقه ۲۹ به ثمر برساند. اما نيمه دوم اين مسابقه تماشايی پنج گل داشت که سهم استقلال سه گل ديگر بود.


در حالی که به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، «مسوولان امنيتی استان همدان» اجازه فروش تنها ۳۵۰۰ بليت را دادند، ورزشگاه شش هزار نفری همدان لبريز از تماشاگر بود.


ايرنا پيش از مسابقه گزارش داد:« اين مسابقه تحت تدابير امنيتی کامل برگزار می شود و يگان انتظامی همدان قرار است ۷۰۰ نيرو را برای کنترل نظم ورزشگاه اعزام کند».


خبرگزاری فارس با عنوان «ناکامی مسوولان برای مقابله با بازار سياه بليت» گزارش داد که در نيمه نخست پرتاب سنگ از سوی تماشاگران به سوی عليزاده باعث متوقف شدن بازی شد. استقلال با ۱۸ امتياز به رده چهارم صعود کرد.


پاس: سامان صفا، محمد رضا مامانی (از دقيقه ۴۶ محسن حميدی)، محمد اسماعيل نظری،حنيف عمران زاده، مهرداد کريميان، جواد شيرزاد، مجيد غلام نژاد، وريا غفوری، جوزف اديشون (از دقيقه ۷۷ ماريو گاربا)، پوريا قيدر (از دقيقه ۴۶ محمد غلامی) و اويس کرد جهان . سرمربی: وينگو بگوويچ


  • در نخستين روز يازدهمين هفته ليگ برتر فوتبال ايران، جام خليج فارس، پنج مسابقه در روز سه شنبه سی ام مهر انجام شد. برنامه چهار مسابقه ديگر، از جمله مسابقه پرسپوليس با برق، تيم بی شکست اين فصل از شيراز، برای روز چهارشنبه برگزار می شود.

استقلال تهران: وحيد طالب لو، پيروز قربانی، پژمان منتظری، هادی شکوری (از دقيقه ۸۶ ابراهيم تقی پور)، ميثم منيعی (از دقيقه ۸۶ مهدی اميرآبادی)، خسرو حيدری، حسين کاظمی، فابيو جانواريو، مجتبی جباری، سياوش اکبرپور و علی عليزاده (از دقيقه ۷۹ آرش برهانی). سرمربی: امير قلعه نويی


در نخستين روز يازدهمين هفته ليگ برتر فوتبال ايران، جام خليج فارس، پنج مسابقه در روز سه شنبه سی ام مهر انجام شد. برنامه چهار مسابقه ديگر، از جمله مسابقه پرسپوليس با برق، تيم بی شکست اين فصل از شيراز، برای روز چهارشنبه برگزار می شود..


در ورزشگاه اکباتان تهران راه‌آهن شهرری و صباباتری قم به تساوی يک بر يک دست يافتند.


اين مسابقه حدود هزار تماشاگر داست و احمد تقوی در دقيقه دهم برای راه آهن و غلامرضا رضايی در دقيقه پانزده برای صبا گلزنی کردند.


اخراج دروازه بان در داربی مشهد


درداربی پرماجرای مشهد بين پيام و ابومسلم، پيام ده نفری تيم پرسابقه حريف را شکست داد. سيروس سنگچولی، دروازه بان تيم پيام در دقيقه ۳۴ ابومسلم با کارت قرمز داور از زمين اخراج شد. خدادادعزيزی، سرمربی محروم تيم پيام از روی سکوها دروازه بان ذخيره را جايگزين مهدی هاشمی نسب کرد و نيمه نخست بدون گل پايان يافت..


در حالی که تلاش ابومسلم برای پيروزی بر تيم ده نفری پيام بی حاصل بود در دقيقه ۸۷ خطای روی اشپيت ارفی، مهاجم گلزن و آلمانی اين تيم، برای پیام یک پنالتی در بر داشت.


خود ارفی تک گل پيروزی بخش را به ثمر رساند تا تماشاگران طرفداران ابومسلم شروع به تشويق اکبر ميثافيان، سرمربی پيشين اين تيم کنند که در اهواز تيم استقلال را در مسابقه با ملوان انزلی رهبری می کرد! اين مسابقه حدود پنج هزار تماشاگر داشت.


شکست سپاسی و استعفای پيروانی


در ورزشگاه حافظيه شيراز و در پيکار تيم سپاسی شيراز با ذوب آهن اصفهان، پيشتاز ليگ برتر، نيمه نخست گلی به همراه نداشت ولی شروع نيمه دوم با گل ذوب آهن با ضربه ايگور کاسترو همراه بود.


پيش از سوت پايان محمد رضا خلعتبری، مهاجم ذوب آهن گل پيروزی دو بر صفر را زد تا همه تلاشهای تيم ميزبان هيچگاه به گل منجر نشود.


ذوب آهن پيش از مسابقه روز بعد پيکان با سپاهان در اصفهان، با ۲۴ امتياز به تنهايی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.


حدود هزار تماشاگری که برای حمايت از تيم شيرازی به ورزشگاه قديمی آمده بودند، با به ثمر رسيدن گل دوم تيم مهمان نسبت به بی تفاوتی بازيکنان خودی و کمبود مربی بدنساز به شعار دادن پرداختند.


به گزارش خبرگزاريهای داخلی، غلامحسين پيروانی پس از مسابقه به دليل شعارهای تماشاگران از مقام سرمربيگری تيم سپاسی استعفا داد و اعلام کرد که ديگر در فوتبال شيراز مربيگری نمی کند.


XS
SM
MD
LG