لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۳۲

محسن رضایی روزنامه «ملت ما» را منتشر می‌کند


روزنامه «ملت ما» قرار است به صاحب امتیازی محسن رضایی میرقائد و مدیرمسئولی امیرحسین مروی منتشر شود.
روزنامه «ملت ما» قرار است به صاحب امتیازی محسن رضایی میرقائد و مدیرمسئولی امیرحسین مروی منتشر شود.
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم در ایران امتیاز روزنامه «ملت ما» را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته است و قرار است آن را منتشر ‌کند.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه روز دوشنبه خود با انتشار این روزنامه موافقت کرده است.

روزنامه «ملت ما» قرار است به صاحب امتیازی محسن رضایی میرقائد و مدیرمسئولی امیرحسین مروی منتشر شود.

سایت خبری «تابناک» و هفته‌نامه «میهن» نیز از رسانه های نزدیک به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شمار می‌آیند.

آقای رضایی فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران نیز نامزد شده بود.

بر اساس اعلام وزارت كشور دولت احمدی‌نِژاد، وی در این انتخابات تنها ۶۷۸ هزار راى کسب کرده بود، اين در حالى است كه اين نامزد نزديک به اصولگرايان گفته است، بيش از سه ميليون راى داشته است.

به دنبال اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی نیز همانند میرحسین موسوی و مهدی کروبی نسبت به نتایج آن اعتراض کرد، اما پس از مدت کوتاهی شکایت‌های خود را از شورای نگهبان پس گرفت و حتی پیام تبریکی هم برای محمود ‌احمدی‌نژاد ارسال کرد.

هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه روز دوشنبه خود همچنین با انتشار یک روزنامه دیگر، سه ماهنامه، ۱۱ فصلنامه و یک دو‌ فصلنامه موافقت کرده است.

روزنامه «سالداران» قرار است به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی عیسی فرهادی‌سرتنگی به جمع مطبوعات ایران افزوده شود.

در این میان، روز دوشنبه خبرگزاری «ایلنا» به نقل اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی، گزارش داد: دادگاه رسیدگی به شکایت رحیم مشایی از روزنامه اعتماد ملی برگزار شده است و هیئت منصفه با اکثریت آراء به تبرئه اين روزنامه رای داده است.

وی با اشاره به سایر شکایت‌های مطرح شده علیه این روزنامه افزود: «مقرر شد که به‌زودی جلسه‌ای برگزار و همه شکایات نیز در یک جلسه بررسی شود و شرایط به نحوی رقم بخورد که روزنامه در آینده نزدیک چاپ شود.»

روزنامه «اعتماد ملی» که ارگان حزب اعتماد ملی به شمار می‌رفت، چندی پیش و به دلیل انتشار نامه مهدی کروبی دبیر کل این حزب خطاب به برخی از امامان جمعه که اتهام‌هایی علیه وی وارد کرده بودند، توسط دادستانی تهران توقیف شد.
XS
SM
MD
LG