لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۵۶

روزنوشت‌های رهبری؛ گفتیم بپرسند کدام القاعده؟


طنزنوشته‌ای از جلال سعیدی: امروز یک مراسم خودمانی دورهمی داشتیم با کارکنان بیت رهبری تا سالگرد پیروزی بزرگ اسلام بر مسلمین را در آبان ۹۸ جشن بگیریم و پاس بداریم.

آقای رحمانی فضلی وزیر کشور که الحق خیلی در زمینه سرکوب تلاش کرد گزارش‌هایی داد که واقعا تکان دهنده بود. ایشان می‌گفت خرابکارها واقعا در آبان ۹۸ وحشی‌گری کردند و طبق آمار صدها نیروی امنیتی فداکار و متعهد نظام از آبان پارسال تا به حال مفقودند.

ظن اصلی هم این است که خرابکاران وحشی هر نیروی سلحشور نظام را که دستشان میافتاده توی آتش بانک‌ها و ادارات می‌پختند و می‌خوردند. او حتی عکس دست مبارک یکی از این برادران را در دهان یکی از این مزدوران منحوس نشان داد و گفت از وی فقط یک دست و انگشتر مانده بود که آن را هم این نابکار خورد و ما دیر رسیدیم.

مراسم جشن بود ولی بیشتر برای مظلومیت و آسیب‌هایی که این فرزندان عزیز نظام دیده بودند متاثر شدیم. به آقای وحید گفتیم از این برادران خورده شده یک لیستی تهیه کنند تا ما به آنها تفقدی کنیم. پیشنهاد داد یک سردیسی ته‌دیسی چیزی از گردن به بالای آنها تهیه شود و نقاط مختلف شهرها نصب شود.

آقای محمدی گلپایگانی گزارش داد که توی فضای مجازی هشتگ کدام آبان زیاد استفاده می‌شود. گفتیم خوب شد یادمان انداختی. آبان ماهی است که در دوران ستمشاهی قیام راهپیمایی مردم شهیدپرور و مبارز شهرهای زونبورمحله و قوربوزآباد سوپول و حومه توسط مزدوران شاه به خاک و خون کشیده شد و ده - دوازده هزار نفر شهید، شصت-هفتاد هزار نفر مجروح و میلیون‌ها نفر اعصاباشان توسط جلادان شاه خرد شد. آقای محمدی گلپایگانی متأثر شد.

بعد یادآوری کرد که دانشمند بزرگ حوزه جناب آقای شیخ میرزا افشین‌الدین جاروآبادی پلازمه سومبول‌ از فقهای خوب کشور هم در آبان ماه به دیدار محبوب رفته است. احکامی که ایشان در زمینه استبراء بول از مخرج غائط صادر کرده بسیار بسیار تأثیرگزار و برجسته هستند و گفتیم از خانواده محترم ایشان قدردانی و دلجویی شود.

دختر خوبم زینب جان سلیمانی دیدار داشت و خبر داد برای مزار حاج قاسم سامانه زیارت مجازی احداث کرده‌اند. نحوه کار آن هم اینطور است که مردم هر وقت خواستند می‌توانند از طریق اینترنت مزار حاج قاسم سلیمانی را زیارت کنند. بسیار پیشرفت بزرگی‌ است و واقعا این جوانان متعهد و انقلابی دارند به جاهای خوبش می‌رسند.

آقای وحید می‌گفت همین جوانان دارند روی طرحی کار می‌کنند تا یک حاج قاسم مجازی را برای ما طراحی کنند جوری که تصویر مجازی بسیار شبیه به واقعی ایشان کنار ما مثلاً روی زمین نشسته باشد. پرسیدیم یعنی می‌توانیم گاهی با تصویر ایشان یک چایی بخوریم ایشان گفت به علت تحریم‌ها این صرف‌چایی با تصویر ایشان فعلاً امکان‌پذیر نیست و از روس‌ها هم که کمک خواسته‌اند گفته‌اند ما فقط برای تصویر آقای پوتین چایی میریزیم.گفتیم پس یک دونالد ترامپ هم تولید کنند تا ما بتوانیم گاهی خشم انقلابی خودمان را رویش خالی کنیم.

آقای حجازی در مورد افشا شدن خبر ترور نفر دوم القاعده در خیابان پاسداران تهران توسط مزدوران اسرائیلی گفت و گفت افراد مختلف از خارج و داخل در اینباره سؤال می‌پرسند. گفتیم دفتر رهبری هم بپرسد: کدام القاعده؟

در ضمن سفارش کردیم نیروهای محافظتی برادران باقیمانده القاعده را که در خیابان پاسداران ساکن هستند بیشتر کنند و همچنین برای اینکه بین گرو‌ه‌های مختلف اسلامی تعادل برقرار شود بگردند چند تا داعشی را هم پیدا کنند و بیاورند به زور هم که شده مثلاً در نیاوران پناه بدهند تا اینها فکر نکنند نظام اسلامی بینشان فرقی می‌گذارد و خدای نکرده از ما دلخور شوند.

گاهی وقت‌ها تحت تأثیر میزان بخشندگی خودمان در قبال امتمان قرار می‌گیریم. مثلاً مسئول استفتائات بیت می‌گفت یکی سؤال کرده حکم بازی پاسور اینترنتی چیست؟ زیر سؤالش نوشتیم: بسمه تعالی. به علت ایام کروناییه و توقف زیاد مومنین در منزل، سگ‌خورد، جایز است، ولی احتیاط مستحب است که حاکم کوت نکنند. حُکمکم مقبول!

XS
SM
MD
LG