لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۰۸

پاس مهدوی کيا، پيروزی هامبورگ


اين پيروزی هامبورگ را به ميزان وسيعی از منطقه خطر سقوط به دسته دوم بوندسليگا نجات داد.
اين پيروزی هامبورگ را به ميزان وسيعی از منطقه خطر سقوط به دسته دوم بوندسليگا نجات داد.

پاس مهدی مهدوی کيا در آخرين دقيقه بازی با مونشن گلادباخ، باعث پيروزی يک بر صفر هامبورگ و صعود اين تيم به رده هفتم فوتبال بوندسليگای آلمان شد


به گزارش رويترز، در تنها مسابقه جمعه شب، «پائولو گيرره رو» تک گل پيروزی بخش تيم هامبورگ رادر خانه تيم قعر نشين مونشن گلادباخ به ثمر رساند.


اين پيروزی هامبورگ را به ميزان زیادی از منطقه خطر سقوط به دسته دوم بوندسليگا نجات داد.


در حالی که ۲۹ دور بازی انجام شده و تنها پنج دور به پايان فصل فوتبال بوندسليگای آلمان باقی مانده، هامبورگ با ۳۵ امتياز از بالاترين تيم حاضر در منطقه خطر، پنج امتياز بيشتر دارد.


مونشن گلادباخ تنها با ۲۵ امتياز تيم ته جدول رده بندی است و با پنج امتياز فاصله با تيم رده بالاتر، سقوطش بيش از پيش حتمی به نظر می رسد.


گلادباخ در بيشتر وقت مسابقه، بازی را در اختيار داشت و بيشتراز مهمانش فرصت گلزنی بدست آورد.


هامبورگ تنها دو بار با شليک های از راه دور رافائل فاندر فارت هلندی تهديد کننده ظاهر شد تا اين که گيرره رو چند ثانيه پس از ورودش به زمين به عنوان بازيکن جانشين، توانست ارسال توپ از سوی مهدی مهدوی کيا را گل کند

وقتی در دقيقه ۴۰ فدريکو اينسوآ توپ را به ديرک دروازه هامبورگ کوبيد، ميزبان تا يک قدمی گلزنی پيش رفت.


هامبورگ تنها دو بار با شليک های از راه دور رافائل فاندر فارت هلندی تهديد کننده ظاهر شد تا اين که «گيرره رو» چند ثانيه پس از ورودش به زمين به عنوان بازيکن جانشين، توانست ارسال توپ از سوی مهدی مهدوی کيا را گل کند.


اشتوتگارت رده سومی روز شنبه در زمين خود با تيم هانوفر ۹۶ پيکار داشت، که از وحيد هاشميان به عنوان بازيکن آغازگر هانوفر، نامش برده نشده است.


بقيه مسابقه ها نيز بايد روز شنبه انجام شود، از جمله وردربرمن رده دومی در زمين بوروسيا دورتموند و بايرن مونيخ رده چهارمی در خانه اش با باير له ورکوزان ديدار خواهد کرد.


XS
SM
MD
LG