لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۰۵:۳۴

غوغای «شب سیپد» گوگوش در حاشیه خلیج فارس


گوگوش آمد ... در نزدیکی آب های خلیج فارس و در کنار مردمی که دوستش داشتند و برایش فریاد می کشیدند ...


گوگوش به دبی آمد تا ترانه هایی را از آلبوم های «ماه پیشونی» و «پل» تا آخرین اثرش «شب سپید» را در مدیا سیتی اجرا کند.


چهارشنبه هفتم فروردين ماه، ساعت ها مانده به آغاز کنسرت گوگوش رو به روی سالن هفت هزار نفری «مديا سيتی» دبی مالامال از جمعيت بود.


علاقه مندان گوگش برای تهيه بلیت کنسرتی که قرار بود ساعت ۱۰ همان شب برگزار شود در محوطه بیرونی اين سالن که در غرب شهر دبی قرار دارد صف کشيده بودند و لحظه به لحظه بر طول صف افزوده می شد.


اين در حالی بود که قيمت بليط کنسرت هزار و ۱۰۰ درهم بود که برابر با حدود ۳۰۰ دلار است. به بیان دیگر این کنسرت از کنسرت های بسيار گران قيمت در دبی به حساب می آمد.


با اين حال مردم تا زمانی که مسئولان برگزاری کنسرت اعلام کردند ديگر بليطی برای فروش نمانده است، در صف ها منتظر ماندند.



  • «کلی هزينه کردم تا فقط يکبار گوگوش را از نزديک ببينم . اصلا گوگوش يک چيزی است که آدم را می کشد به اينجا . مدتها بود منتظر چنين شبی بودم . من از ديماه دنبال خريد بليت هواپيما و ويزای دبی بودم و الان هم دو ساعت پشت در ايستادم ولی فکر می کنم که شيرينی شرکت در اين کنسرت به سختی هايش می ارزد.»
پریسا از مهرشهر کرج

گوگوش ساعت ۱۰ شب روی صحنه آمد و برنامه تا نيم ساعت پس از نيمه شب ادامه يافت. ميان تماشاگران کنسرت علاوه بر ايرانی ها، عرب ها و تاجيک ها هم حضور داشتند.


سعيد بيک، از شهر دوشنبه برای شرکت در کنسرت گوگوش به دبی آمده به رادیو فردا می گوید که شهرت گوگوش در تاجيکستان از زمانی شروع شد که فيلم «شب دراز» در دهه ۷۰ ميلادی در دوشنبه اکران شد.


شب دراز، همان فيلم «در امتداد شب» است که در تاجيکستان به زبان روسی دوبله و با اين نام پخش شده است.


سعيد بيک و دوستش خيرالدين سلطانزاده، چهار هزار دلار برای سفر و اقامت در دبی پرداخته اند تا برای اولين بار گوگوش را از نزديک ببينند.


خيرالدين می گويد: «بسياری از مردم تاجيکستان به خانم گوگوش علاقه مندند و اگر گوگوش در دوشنبه کنسرت اجرا کند مردم استقبال می کنند.»


مرحبا، دختری ۳۵ ساله از ساکنان دوشنبه هم يکی ديگر از علاقه مندان گوگوش است که خودش را به دبی رسانده. او می گويد: «محبوب ترين خواننده من گوگوش است، بعد از او شبنم ثريا خواننده تاجيکی را هم دوست دارم.»


پريسا هم از مهرشهر کرج به کنسرت گوگوش آمده است. او که ۲۵ سال دارد و هرگز خواندن گوگوش در ايران را به ياد نمی آورد می گويد: «کلی هزينه کردم تا فقط يکبار گوگوش را از نزديک ببينم . اصلا گوگوش يک چيزی است که آدم را می کشد به اينجا . مدتها بود منتظر چنين شبی بودم . من از ديماه دنبال خريد بليت هواپيما و ويزای دبی بودم و الان هم دو ساعت پشت در ايستادم ولی فکر می کنم که شيرينی شرکت در اين کنسرت به سختی هايش می ارزد.»


پريسا که در تهران حسابدار يک شرکت است، اولين بار گوگوش را در فيلم های ويديويی بتاماکس در ايران ديده است.


محسن ۲۲ ساله اهل آريا شهر تهران هم می گويد که شيفته گوگوش است: « ديوارهای اتاق من پر از عکس گوگوش است. به نظرم زيباترين آهنگ او هم ماه پيشونی است. خاطرات خيلی خوبی با اين آهنگ دارم.»


منصوره ۶۸ ساله که سالی چند بار به دبی می آيد، می گويد: «اين بار فقط به خاطر گوگوش به دبی آمدم. ما از بچگی با گوگوش بزرگ شده ايم، وقتی حامله بود، زمانی که بليط بخت آزمايی در فروشگاه ايران تبليغ می کرد و آن زمان که هتل ميامی می خواند را خوب به ياد دارم.»

XS
SM
MD
LG