لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۵۳

آمریکایی ها ۸.۴ میلیارد دلار برای مشروب پول دادند


هواداران تیم های ورزشی در آمریکا، در هر مسابقه پول زیادی برای خرید مشروب پرداخت می کنند.
هواداران تیم های ورزشی در آمریکا، در هر مسابقه پول زیادی برای خرید مشروب پرداخت می کنند.

موسسه تحقيقاتی نيلسون در جديدترين تحقيق خود، رکورد افزايش مصرف مشروبات الکلی را در بين تماشاچيان ورزشی در آمريکا به ثبت رسانده است.


به گزارش رويترز از نيويورک، اين موسسه با مقايسه آمار سال گذشته تماشاچيان گلف زنان، از افزايش مصرف مشروب در اين رقابت ها خبر داد.


بنا بر تحقيقات اين موسسه، تماشاچيان گلف در اين کشور به مراتب بيش از ساير هواداران ورزشی مشروب مصرف می کنند.


در اين ميان مشروب خواری تماشاچيان تيم های ميزبان در مسابقه های زنان، در مقايسه با هواداران مسابقه های مردان ۱۷ درصد بيشتراست. اين رقم در سال ۲۰۰۶، ۱۲۵ دلار در هر بازی به ثبت رسيده است.


براساس گزارش یک موسسه تحقیقاتی، مصرف خرده فروشی مشروب در ايالات متحده در مقايسه با سال ۲۰۰۵، حدود ۷ درصد رشد نشان می دهد. و براساس آمار منتشره، آمريکايی ها در سال ۲۰۰۶، حدود ۸.۴ میلیارد دلار برای خريد مشروب پول داده اند.

در بررسی موسسه تحقيقاتی نيلسون، تماشاچيان تنيس در رده دوم شرابخواری قرارد دارند. آمريکايی های علاقمند به تنيس، به طور متوسط در هر بازی در مقايسه با سال ۲۰۰۵، ۲۰ درصد بيشتر پول برای خريد مشروب در هنگام مسابقه پرداخته اند. اين رقم در سال ۲۰۰۶، بالغ بر ۱۱۱.۹ دلار بود.


اما بالاترين رقم مصرف مشروب در سال ۲۰۰۶ در مسابقه های فوتبال آمريکايی به ثبت رسيده که بيش از ۶۳ درصد رشد نشان می دهد؛ درواقع ۳۰/۹۴ دلار برای هر بازی خانگی.


مصرف خرده فروشی مشروب در ايالات متحده، در مقايسه با سال ۲۰۰۵، حدود ۷ درصد رشد نشان می دهد. بر اساس تحقيق اين موسسه، آمريکايی ها در سال ۲۰۰۶، به میزان ۸.۴ میلیارد دلار برای خريد مشروب پول داده اند.


XS
SM
MD
LG