لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۱۶

مرگ مشکوک مدل مشهور مجله «پلی بوی»


آنا نیکول اسمیت به دلیل نامعلومی درگذشت.
آنا نیکول اسمیت به دلیل نامعلومی درگذشت.

آنا نيکول اسميت، مدل مشهور مجله پلی بوی و بيوه ثروتمند يک ميليونر نفتی، روز پنج شنبه گذشته به دليل نامشخصی در ۳۹ سالگی در هتلی در جنوب فلوريدا درگذشت.


به گزارش سی ان ان، مقامات بيمارستان فلوريدا اعلام کردند کالبد شکافی بر روی جسد آنا نيکول اسميت انجام می شود تا دليل مرگ اين چهره خبرساز مشخص شود.


خانم اسميت، در سال های گذشته در کانون توجه رسانه ها و به ويژه مطبوعات زرد بود. به عنوان يک مدل موفق در مجله پلی بوی، وارد فعاليت های تبليغاتی و تلويزيونی شد.


اين هنرپيشه و مدل، کار خود را از سال ۱۹۹۲ در مجله پلی بوی آغاز کرد و در سال ۱۹۹۳ توانست به مقام برترين مدل اين مجله برسد و از همان زمان بود که کار تبليغ تلويزيونی را آغاز کرد.


در سال ۱۹۹۴، آنا نيکول اسميت با هوارد مارشال دوم، رييس شرکت نفتی تکزاس ازدواج کرد که ۸۹ سال داشت.


هوارد مارشال يک سال پس از ازدواج درگذشت و ۱.۶ ميليارد دلار ثروت از خود بر جای گذاشت.


خانواده آقای مارشال پس از مرگ وی عليه همسر وی، خانم اسميت اقامه دعوا کردند که اين پرونده سرانجام در سال ۲۰۰۶ با پيروزی خانم اسميت پايان يافت.


در سپتامبر سال گذشته، دانيل، فرزند ۲۰ ساله خانم اسميت بر اثر استفاده زياد از مواد مخدر کشته شد و در همان ماه، وی فرزند دختری را به دنيا آورد که وی را«دانيلين» نام گذاشت.


پدر اين دختر، هوارد کی استرن، وکيل پرونده خانم اسميت بود که قرار بود به زودی با هم ازدواج کنند.


آنا نيکول اسميت، چند بار زير نظر پزشک معالج خود، وزن خود را کم کرده بود و اين احتمال وجود دارد که مرگ وی ناشی از کم کردن ناگهانی وزن باشد.


مامور محافظ وی در ساعات اوليه صبح روز پنج شنبه در هاليوود، هتل هارد راک، وی را در حالی پيدا کرد که بيهوش روی زمين افتاده بود.


وی به محض تماس با ماموران امدادی، خبر داد که کمک های اوليه را انجام داده اما خانم اسميت درگذشته است.


XS
SM
MD
LG