لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۱۵

فیس‌بوک و جی‌میل معاون رییس‌جمهوری ایران «هک‌ شده است»


شهیندخت مولاوردی، معاون زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری ایران
شهیندخت مولاوردی، معاون زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری ایران

شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری ایران، روز چهارشنبه اول اردیبهشت با انتشار پیامی در صفحه «تلگرام» و «توییتر» خود از هک شدن حساب کاربری «فیس‌بوک» و «جی‌میل» خود خبر داد.

خانم مولاوردی در این پیام از مخاطبانش خواسته بود، از پاسخ به پیام‌هایی که هکرها از طریق حساب کاربری «فیس‌بوک» و «جی‌میل» او ارسال می‌کنند «به‌ شدت خودداری» کنند.

برخی خبرنگاران از تلاش هکرها برای برقراری ارتباط از حساب کاربری و جیمیل هک شده خانم مولاوردی در روز چهارشنبه خبر داده‌اند.

معاون حسن روحانی در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرگزاری «موج» همچنین گفت که اقداماتی برای حل مشکل هک شدن حساب کاربری فیس‌بوک و آدرس جی‌میل‌اش در دست انجام است.

هک شدن حساب کاربری فیس‌بوک و جی‌میل شهیندخت مولاوردی، یک روز پس‌ از آن اتفاق می‌افتد که بسیاری از خبرگزاری‌های ایران از احضار شدن او به دادسرا خبر داده بودند.

معاون زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری گفته بود که تمایلی ندارد درباره احضارش به دادسرا سخن بگوید و ترجیح می‌دهد تا با سکوت اجازه دهد موضوع از یادها برود.

شهیندخت مولاوردی به دلیل اظهارنظرش درباره یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان، به دادگاه فراخوانده شده است.

چند ماه پیش‌ از این، وی در اظهارنظری که واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت، گفته بود: «روستایی را در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام‌ شده‌اند».

خانم مولاوردی از بازماندگان خانواده‌های اعدام‌شده با عنوان «قاچاقچیان بالقوه» نام‌ برده بود.

XS
SM
MD
LG